Auteur Topic: Carcionid  (gelezen 352 keer)

Ipanema

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Carcionid
« Gepost op: juli 04, 2018, 14:32:23 pm »
In 1991 krijg ik "flushes" ( rood worden in aangezicht en hals) iets na elke maaltijd. In een plaatselijke kliniek krijg ik als diagnose " Allergie voor een product"  . Dus schakel je elke dag een product uit bij het eten.  Na twee maanden geen resultaat.  Ik passeer toevallig aan de UZ-Jette (Brussel) en de prof. inwendige ziekten verwijst mij OGENBLIKKELIJK door naar de oncoloog. Na onderzoek urine en bloed  heb ik een of meerdere tumoren in het digitief stelsel. Onderzoeken volgen en in september  1991 ben ik geopereerd waarbij men een snee van 31 cm gemaakt heeft.  10 dagen hospitaal en daarna ben ik vrij van flushes, en er bestaat geen geneesmiddel op dat ogenblik. In 1994 terug dezelfde symptomen. Terug naar UZ-Jette .  Dan is er een middel dat ikzelf 3x per dag moet inspuiten Sandostatine.  Terug vrij van flushes.  In 2001  terug flushes en verandering van stoelgang.  Het geneesmiddel is verbeterd en ik word om de 3 weken ingespoten "intramusculair" met 20mg.  Het HIAA5 zuur ( of iets in die aard ) in de urine stijgt elke 6 maand na de nodige scanners. in 2007 verhoging tot inspuiten van 30 mg.  In 2015  inspuiten om de 14 dagen van 2 injecties van 20mg ( 40mg bestaat niet in één injectie)  Nu vandaag is het zuur gesteg en leef nog altijd a eato van 98%en van 13 (in 2001) tot 47 .  Voor de prof oncologie en de prof interne geneeskunde  is dit een normale evolutie.    Ik ben nu 80 jaar en leef al 27 jaar met deze ziekte.  Vanaf 1+83 was ik de eigenaar van een fabriek van auto-onderdelen met een verkoop over heel de wereld. Sinds 1998 op pensioen en ben ik nog heel actief in de muziek ( zelf spelen en schrijven)  Ik heb me nooit ziek gevoeld EN LEEF NOG ALTIJD AAN EEN SNELHEID VAN 98 %.
Conclusie die ik zelf ondervonden heb : zelf heel kritisch  u zelf beoordelen ---- NOOIT lang wachten indien jijzelf twijfelt -----Niet te lang bij de huisarts blijven wachten ------Ga naar een degelijke kliniek ----- vragen stellen maar alleen aan de medische wereld -----Internet geeft niet altijd de juiste info -----   .
Misschien heb ik geluk gehad -- heel waarschijnlijk -- maar indien ik geen tweede opinie gevraagd had was ik met mijn zogezegde allergie allang overleden.  Nu leef ik al 27 jaar en ik kan je vertellen dt ik er dubbel van geniet   gr  Rob