Auteur Topic: Longkanker, 36 bestralingen i  (gelezen 1550 keer)

Talleke

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Longkanker, 36 bestralingen i
« Gepost op: januari 27, 2018, 14:50:05 pm »
Ik kreeg dus 36 bestralingen, was er nooit moe door! Nu 3 weken na mijn laatste bestraling ben ik zo moe. Heeft iemand dat ook gehad ?

jeake 13

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Re: Longkanker, 33 bestralingen
« Reactie #1 Gepost op: februari 12, 2018, 22:02:12 pm »
Beste ik had ook longkanker; heb 3x grote chemo kuren gehad en daarna 33x bestralingen + elke dinsdag een kleine chemo  + bestralingen heb daar enkel veel moeite in slaap vallen als ik thuis kwam en niet tegen drukte kunnen nu na 3 maanden begin ik terug vermoeit en in slaap vallen vooral na mijn eten; en daar boven op krijg ik nu in mijn vingers steken als ook in mijn tenen ;heb vandaag mijn bloed laten trekken morgen weet ik de uitslag maar ik ben zo bang dat de kanker terug komt zou dit de voorbode kunnen zijn ?? wie heeft ok die tintelingen in handen en tenen ?na 3 maanden ;zeer graag zou ik via dit Forum een Antwoord wensen te ontvangen; gr jeake 13.

bibke.l@hotmail.com

• Nieuwkomer
  • *
  • bibke
    • Bekijk profiel
Re: Longkanker, 36 bestralingen i
« Reactie #2 Gepost op: april 11, 2018, 05:37:10 am »
hallo, ik heb kleincellige longkanker en heb 2 chemo achter de rug nu zijn ik begonnen aan een sessie van 30 bestralingen .
De eerste dag van de bestraling was ik kapot twee maal per dag en dan nog zoveel km moeten doen om bestraald te worden .
Soms krijg ik ook tintelingen in mijn vingers , maar het duurt niet lang
Ik ben alleen bang dat mijn slokdarm verbrand geraakt na de eerste week door de bestraling .
Wie heeft er last van de bestralingen? Graag had ik wat meer met lotgenoten kunnen praten , want leven met een partner die geen kanker heeft verstaat het niet dat je constant moe bent.