Auteur Topic: Leukemie CLL medische studie  (gelezen 663 keer)

nin3105

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Leukemie CLL medische studie
« Gepost op: januari 04, 2018, 19:24:25 pm »
 Halo iedereen,

Ik heb leukemie cll, eind van de maand ga ik meedoen met een medische studie in het UZ Leuven, ik zal dagelijks een pil moeten nemen , het zou efficiënter zijn dan chemo.

Is er iemand die deze medische studie al heeft meegedaan ? namelijk de pillen zijn Ibrutinib en Venetoclax.
Ik weet dat elk persoon anders reageert op medicijnen maar ik had graag van personen die deze studie ook zouden meegemaakt hebben een eerlijk antwoord gekregen of dit dragelijk is en de moeite is dit mee te doen, ook de negatieve ervaringen,  ik heb de bijwerkingen gelezen en die zijn niet zo schitterend zoals bij chemo, niet iedereen zal er zo op reageren volgens de prof. maar je moet er maar bij horen nietwaar?
Ik moest niet wakker liggen van de bijwerkingen want die zouden heel miniem zijn in percentage, ja beter dat men dit niet leest maar het staat op papier en je leest het sowieso !

Daarom graag ervaringen van deze studie, ik kan het altijd opzeggen maar wil die kans die ik krijg dan ook weer nemen met de resultaten dat al de kankercellen dan verdwenen zijn.

Alvast bedank

Nin

Felikes

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Re: Leukemie CLL medische studie
« Reactie #1 Gepost op: juni 28, 2018, 22:13:35 pm »
Nin, wat zijn nu je ervaringen met deze studie?