Auteur Topic: onderzoek voor afstuderen  (gelezen 4085 keer)

jitskevolkert

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
onderzoek voor afstuderen
« Gepost op: april 24, 2013, 12:12:31 pm »
Hallo,

Mijn naam is Jitske Volkert en ik ben masterstudent aan de Radboud Universiteit Nijmegen. Voor mijn afstudeerscriptie doe ik onderzoek naar ervaringen tijdens en na de behandeling van borstkanker. Ik ben daarom op zoek naar zoveel mogelijk (ex)borstkankerpatiënten die me kunnen helpen met het invullen van een vragenlijst. Jullie zouden mij ontzettend helpen door deze vragenlijst in te vullen.  Het invullen zal maximaal dertig minuten duren. U kunt op elk moment stoppen met de vragenlijst en alle antwoorden zullen anoniem verwerkt worden. Via onderstaande link ga je naar de vragenlijst.

www.thesistools.com/vragenlijstjv2013

Alvast hartelijk bedankt voor uw medewerking!
Groet,
Jitske Volkert

jitskevolkert

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Re:onderzoek voor afstuderen
« Reactie #1 Gepost op: mei 06, 2013, 10:15:16 am »
Na afloop van het onderzoek (verwachting: eind juni) zal ik de belangrijkste resultaten hier publiceren. Voor eventuele vragen en opmerkingen ben ik te bereiken via jitskevolkert@gmail.com.

Met vriendelijke groet,
Jitske Volkert

Eowyn

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: mei 14, 2013, 21:46:35 pm »
Jouw onderzoek gaat niet over kanker, maar over chemotherapie. Dat is een verschil hoor. Ik heb kanker gehad, ben daar voor behandeld, maar niet met chemotherapie! Denk daar nog eens goed over na..

jitskevolkert

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: mei 15, 2013, 08:42:20 am »
Nee hoor, ik ben juist ook op zoek naar (ex)borstkankerpatiënten die geen chemotherapie hebben gehad. Als ik de resultaten van dit onderzoek heb, zal ik dit wat duidelijker uitleggen.

Met vriendelijke groet,
Jitske Volkert

jitskevolkert

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: mei 23, 2013, 11:50:30 am »