Auteur Topic: Even een vraagje,ik maak me een beetje zorgen daarom  (gelezen 6635 keer)

Brendje

• Gast
Even een vraagje,ik maak me een beetje zorgen daarom
« Gepost op: juli 09, 2007, 09:48:26 am »
Ik heb twee jaar en half iets mee gemaakt.
Ik heb slagen en verwondingen mee gemaakt door een jaloerze schoonzus van me .
Die ik jaren niet meer zien vanaf die dag .
Ik ga hier nu even uit leggen wat ik toen heb mee gemaakt en waarom ik me zorgen maak.
Ze was verlieft op mijn vriend toen nu mijn man is bijna een jaar die moest niets hebben van haar maar dat wilde ze niet aanvaarden.
Ze is daarna met de broer van mijn man getrouwd en mijn man wilt ook zijn broer niet meer zien omdat hij zijn vrouw niet tegen had gehouden.
Ik ging praten met haar (nu wel stom was)dat die stalking toch ging stoppen.
We zijn voor haar gaan verhuizen ,daarna.
Ik probeerde toen met haar te praten maar ze stapte drie keer tegen mijn lies dat ik nu al een paar jaar een ciste op heb .
Toen ben ik naar mijn wagen gegaan (mijn dochter zat in de wagen).
En ik voelde een hand in mijn haar me terug achter uit trekken (ze zag mijn dochter toen al zitten).
Ik probeerde me recht te trekken aan haar nachtkleed en dan weet ik nog alleen dat er een wagen clasoneren en dan werd alles zwart.
Getuigen die niet durven praten door haar op het politie buro die zegde me toen ik waker werd en recht stond .
Dat ik zo ongeveer 15a20min bewusteloos was.
Ik weet dat dit lang is .
Ik ben daarna naar het ziekenhuis gegaan en ik had veel watervocht in mijn hals er was een bol op die nu nog niet helemaal weg is van zeker een vuist dikte.
Ik ben nog steeds naar het ziekenhuis aan het gaan voor mijn nek en hoofdpijn.
Ze maken hun ook een beetje zorgen daar dat mijn hoofdpijn niet weg gaat ze dachten aan migrene(constant hoofdpijn).
Maar ik denk een tumor ze konden niets zien met het vocht in mijn nek dus ik moest wachten.
Ze zagen wel dat mijn nekwervels door die val naar elkaar zijn gegroeid ik ga ook naar een reveldatie dokter te Mechelen (Dokter Loosens).
Nu vorige week in de wagen mijn dochter was er bij zag ik even op zij en mijn hersen kraakte net als je een noot kraakte zo hard .
Ik zag naar mijn dochter en ik zag de tranen in haar ogen staan .
Vanaf vorige week heb ik nog meer hoofdpijn.
Maar nu het volgende ik ben wel iemand die veel stress heeft ik heb vier maagzweren van bijna 1cm lang .
Kunnen ze me dan onder zo'n hersenscan contoleren.
Ik heb jaren terug ook baarmoederhalskanker gehad dat mijn baarmoeder er uit moest en dan mijn mama twee jaar terug overleden is aan kanker (leukemie )en nu mijn papa (stiefvader is mijn gevoel)misschien longkanker heeft omdat zijn aders en slagader verstopt is van roken maak ik me weer zorgen voor kanker maar ik ben iemand ik denk jullie het zelfde zijn op dat vlak ik ben iemand ook dat ik me zorgen maak ik wil steeds weten waarvoor ik sta en steeds de waarheid hoor ook als het erg is .

Brendje

Brendje

• Gast
Re:Even een vraagje,ik maak me een beetje zorgen daarom
« Reactie #1 Gepost op: juli 09, 2007, 10:47:25 am »
Niemand moet denken nu dat ze hun beter in houden om te reageren hier ik verdien ook waar ik voor sta of niet soms .

Brendjexxxxxxxxxxxxxxx

Bostie

• Wees eerlijk, ook en vooral met jezelf!
    • Bekijk profiel
    • http://everyoneweb.com/BOSTIE/
« Reactie #2 Gepost op: juli 09, 2007, 16:49:03 pm »
Hey Brendje,

Tuurlijk kunnen ze je controleren op de eventuele aanwezigheid van een (hersen-)tumor onder een scan. Op een gewone RX-scan is dat al te zien en bij een PET-scan is alles nog véél duidelijker. Dat je maaglijder bent doet daar NIETS toe ter zake.
Als ik zo je kwaaltjes inzake je hoofd/nek lees, denk ik eerder aan de gevolgen van een "Whiplash" (meer info op: http://nl.wikipedia.org/wiki/Whiplash_%28letsel%29). Ik heb dat zo'n 15 jaar geleden zelf ook aan de hand gehad. Tijdens de behandeling bij de kiné kraakten mijn nekwervels ook regelmatig. Dit is trouwens iets wat ik nu nog (te) vaak doe. Zolang het géén pijn doet bij het kraken, kan dit in principe geen kwaad. Bij mij werkt het soms zelfs 'bevrijdend'. Bij nekstijfheid (al dan niet door stress of letsel) heb je ook zéér vaak hoofdpijn. En dat kan best wel eens lang duren.
P.S.: Ik ben mijn echtgenote verloren ten gevolge van een hersentumor. Bij haar was het eerste kenmerkende symptoom: dubbel zicht. Merendeel van de gevallen krijgen echter een plotse epileptische aanval! Ook kan het bij toeval ontdekt worden door een toevallige RX-controle. Maar weet dat deze symptomen NIET NOODZAKELIJK wijzen op de aanwezigheid van een hersentumor !!! Het KAN, maar IS niet steeds zo. Enig uitsluitsel is en blijft natuurlijk die scan (of RX). Hersentumoren zijn bij mijn weten 1 van de weinige (misschien zelfs enige) kankers die NIET in de bloedwaarden kunnen worden afgelezen.
Vraag om verder onderzoek bij je arts (evntueel een andere arts).

Groetjes, Steven

Brendje

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: juli 09, 2007, 17:57:59 pm »
Ja bedankt Steven om te reageren .
Het doet ons allen pijn om een geliefde kwijt te spelen .
Ik heb soms een bloedneus en mijn oogaders springen wel eens .
En die hoofdpijn zal dan te maken hebben misschien met wervels in mijn nek die verschoven zijn.
Maar voor al de zekerheid heb ik gebeld naar het ziekenhuis voor een afspraak daarna te maken .
Bedankt nog eens .
En veel sterkte nog .

Bostie

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: juli 09, 2007, 18:00:40 pm »
Graag gedaan hoor Brendje.
Ik denk dat je met die afspraak te maken ook alle onzekerheden de wereld uit zal helpen. Laat ons gerust iets weten hoe je het gesteld hebt.
Wanneer mag je gaan?

Groetjes, Steven
« Laatst bewerkt op: juli 09, 2007, 18:01:07 pm door Bostie »

Brendje

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: juli 09, 2007, 22:32:46 pm »
De woensdag ga ik naar het ziekenhuis mijn papa ik weet niet dat het zo is maar mijn gevoel zegt ja .(Spiritueel ingesteld hahahahaha)dat hij longkanker heeft .
Zijn aders zijn verstopt ook zijn slagader de dokter zegde ook dat het van zijn hart komt (de hartchacra ligt tegen de longen).
En toen ik zegde tegen de dokter dat ik vermoed dat zijn longen zwart zien van het roken zag hij naar me en zegde hoe kun jij nu weten wat ik denk heb jij misschien een gave .
Hahahahahahaha.
Ja ik zet hier wel hahahaha maar ik heb niet zo veel zin om te lachen maar we zijn ons eigen verplicht om de dingens aan beide kanten te zien want positief en negatief kunnen niet zonder elkaar .

Brendje(Brenda)
Nog een goede avond Steven .

Brendje

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: juli 09, 2007, 22:34:19 pm »
Dus de woensdag ga ik een afspraak maken vergeten bij te zetten .
een goede avond nog xxxxxx

Bostie

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: juli 10, 2007, 16:58:58 pm »
Wat vind ge van : "Realist blijven met een positieve ingesteldheid"?
De realiteit heeft me 'gedwongen' om vooral realist te blijven, maar we mogen nooit de moed opgeven natuurlijk. Er blijven in geloven is op zich al een positieve ingesteldheid die zeker en vast een genezingsproces ten goede komt...

;) Steven

Brendje

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: juli 10, 2007, 19:28:15 pm »
Ja dat is waar maar een mens geeft vlug de moed op he .
We moeten eerst voor iets gestaan hebben en dan kunnen we daarna bergen verzetten.

Brenda