Auteur Topic: medium  (gelezen 9208 keer)

snoopie

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Re:medium
« Reactie #15 Gepost op: februari 27, 2008, 20:04:18 pm »
Hey Lieve en Steven,

Pff, dat kriebelt hier, zene, terwijl ik dit lees ... net of ik zenuwachtig ben voor mijn
"afspraakje" met onze Wim!  Ik denk dat ik dit echt wel eens zou willen doen!  Tevens ben ik toch ook wat bang.  Ga ik dan nog meer angsten creêren over geesten enz ( ben een héél angstig persoon).  Maar ik wil zooooo graag nog eens contact met hem, weten dat hij me nog steeds ziet.  Ziet dat ik hem mis, van hem hou ...
Is het zo dat ze " al een tijdje" moeten overleden zijn voor ze "op hun plaats zitten" en zij er dus contact mee kunnen leggen?
Ik zou zo graag nog eens iets horen waarvan ik weet : dat kan alleen maar van die vooze appel komen!

xxx

Bostie

• Wees eerlijk, ook en vooral met jezelf!
    • Bekijk profiel
    • http://everyoneweb.com/BOSTIE/
« Reactie #16 Gepost op: februari 27, 2008, 20:14:06 pm »
Hey An,

Dat schijnt inderdaad te kloppen. Bij het verhaal dat ik ken was er in het begin ook zeer vaag contact, net doordat het nog vrij recent was. Ik dacht dat het best langer dan 3 maand geleden moest zijn. Maar dat vraag je misschien best bij het maken van je afspraak over de telefoon. Toch zou ik je eerder aanraden mijn raad in die andere topic van je op te volgen, vooraleer je deze stap zet.

Groetjes, Steven

Lieve47

• Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: februari 27, 2008, 20:48:41 pm »
Hey Ann,

Het is inderdaad zo dat je kort na het overlijden nog weinig of geen contact zal hebben. Zeker omdat je hem zo erg mist en hij waarschijnlijk ook nog niet klaar was om te gaan.
Het medium zei ons toen dat er hier nog te hard aan hem getrokken werd. Wij leefden nog in ongeloof en wilden alleen maar onze Tom terug.
Maar bij de laatste afspraak heeft ze dingen gezegd die alleen onze Tom deed en zei. De manier waarop hij steeds in de zetel zat bv beschreef ze zo goed dat alleen onzen Tom haar dat had kunnen zeggen. Ik heb daar veel aan gehad, maar ik weet dat er ook veel mensen zijn die hier niet in geloven.
Wij, mijn dochter en ik, gaan trouwens binnenkort terug eens een afspraak maken.

groetjes
Lieve

jurgen

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: maart 02, 2008, 20:31:55 pm »
Hallo,
Sinds papa overleden is, zit ik echt enorm te hopen dat hij nog eens contact zal zoeken.
Ik praat veel tegen hem in gedachten.
Ik ben zwaar aan het verbouwen, en pa is tot zijn dood heel nauw betrokken geweest bij de werken.
Hij tekende alles uit voor mij, bestelde materiaal, enz...
Gisteren is zijn beste vriend me komen helpen met het sanitair, en we hebben echt heel goed werk geleverd.
Toen ik hem bedankte 's avonds, vertrouwde hij me toe dat papa het hem gevraagd had kort voor zijn overlijden. Emotioneel moment...
Vannacht droomde ik dat ik in een grootwarenhuis was met mijn ma, en plots zag ik mijn pa staan tussen de rekken.
Hij stond te glimlachen naar mij, stak zijn duim omhoog, knipoogde zoals hij altijd deed, draaide zich om en ging weg.
Ik ben er wakker door geworden en had echt het gevoel dat ik hem echt gezien had...
Ik weet dat hij trots zou geweest zijn op ons werk van gisteren...