Auteur Topic: lk ben nieuw en zit met mezelf in de knoop  (gelezen 9323 keer)

mama

• Gast
Re:lk ben nieuw en zit met mezelf in de knoop
« Reactie #15 Gepost op: juli 19, 2007, 15:32:00 pm »
 :-[ hallo ,ik ben nieuw en zit mem mezelf in de knoop. ik weet sinds e maand da ik borstkanker heb.intussen heb ik al 2 chemo,s achter de rug , ben kaal en nt meer vrouwelyk.IN het begin kon ik er goed mee overweg , ma nu nie meer ,doe nie anders dan wenen ,blaf iedereen af ,myn ma ,myn kids ,kortom iedereen die me wil helpen.Ma begrypen ze my dan niet ??????? wa moet ik doen ?????

bbastiaensen

• Gast
Re:lk ben nieuw en zit met mezelf in de knoop
« Reactie #16 Gepost op: juli 19, 2007, 15:44:56 pm »
Beste "mama",

Wat erg voor je. De diagnose kanker is nooit goed. Maar je hoeft je niet te schamen voor je gevoel. Bij mij werd in februari kanker geconstateerd. Ondertussen zijn alle behandelingen achter de rug en alles ziet er voorlopig goed uit. Maar weet wel. Ik voel dat zo niet. Ik zit ook nog steeds met schrik. Wat voor de toekomst? Hoe moet het verder? Genees ik wel volledig? En nog hele vrachten andere vragen. Maar dat is normaal. Je mag met jezelf in de knoop zitten. En je mag zelfs boos zijn. Dat ben ik ook al dikwijls geweest. Laat je emoties vloeien en krop ze niet op. Dat heb ik in het begin ook gedaan maar dan krijg je alles dubbel en dik terug. Maar uiteindelijk zal je voor jezelf rust moeten vinden. En dat is moeilijk, ik heb daar ook nog steeds problemen mee. Maar beetje bij beetje lukt dat wel. uiteindelijk heb ik ook beslist om professionele hulp te zoeken. Schaam je daar niet voor. Maar ga er voor. Blijf geloven in een goede afloop. hoe moeilijk dat soms ook is. Veel sterkte, en weet dat je hier steeds terecht kan voor een (getypte) babbel.

Groetjes, Ben.