Auteur Topic: hulp gezocht  (gelezen 4212 keer)

carinenaesssens

• Gast
hulp gezocht
« Gepost op: mei 18, 2007, 15:16:48 pm »
Ik ben op zoek naar lotgenoten met borstkanker.
Ik ben al op zoek gegaan, maar weinig reacties gekregen.
Ik heb al mensen van bepaalde zelfhlpgroepen aan de lijn gehad, maar na een tijd geven ze het op. En dan sta je daar weer.
Ik zit met tal van onbeantwoode vragen.
Ik heb zo ht gevoel, laat die maar gerust, niets meer aan te doen.
Ik sta inderdaad op instorten, veel moet er niet meer bijkomen.

Nan

• Bekijk profiel
Re:hulp gezocht
« Reactie #1 Gepost op: mei 18, 2007, 17:37:18 pm »
heeft de sociale dienst van het ziekenhuis u nog geen hulp aangeboden?
Je moet het zelf vragen,denk ik.

Kimmeke

• Bekijk profiel
    • Studio Sleyckzift
« Reactie #2 Gepost op: mei 18, 2007, 21:54:35 pm »
Lieve Carine,

ik begrijp het, eerlijk gezegd, niet zo goed als je zegt dat je weinig reacties hebt gekregen hier op het forum.

We proberen je allemaal te helpen, maar dan moet je ons wel vertellen met wat je graag geholpen zou willen worden.

Het is voor ons allemaal een hele moeilijke periode, dus we begrijpen maar al te goed hoe een ander zich kan voelen.

Dus, zoals reeds gezegd, als je graag iets zou willen weten of je wil gewoon je hart luchten, zeg het ons dan !! Schrijf ons desnoods een privé-bericht als je het niet openbaar wil neerschrijven...

Dikke knuffel,
Kim x

carinenaesssens

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: mei 19, 2007, 10:29:26 am »
Eerlijk gezegd ik heb het al gevraagd aan de sociale dienst van het ziekenhuis.
Maar geen reactie. Wat ik dan doen om lotgenoten te vinden.
Je moet ze eerst vinden vooraleer je kunt vragen.
Ik voel me eenzaam en hulpeloos.
Ook voel me eenzaam tijdens mijn chemokuur.
Ik kan niet vlug genoeg de deur uit zijn, want mijn kamer moet op dezelfde nog mensen ontvangen. Ik begrijp dit allemaal niet. Ik betaal toch de kamer.

Nan

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: mei 19, 2007, 10:36:55 am »
Carine,

Bezie het mss anders. Hoe vlugger je uit de kamer gaat, hoe meer mensen er kunnen passeren, hoe meer mensen 'jij' helpt.

carinenaesssens

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: mei 19, 2007, 10:43:29 am »
Misschien klink dit nu wel egoistisch, zo kan ik het niet zien, ik heb daarvoor al te veel meegemaakt.
Ik ben blind aan één oog, door alles veel te vlug te laten gebeuren, zo ik de operatie mislukt.
Ik moest ook zo vlug mogelijk buiten uit het ziekenhuis, en hierdoor is er opnieuw een infectie ontstaan aan mijn oog, een tweede operatie drong zich op.
Ik moest niet blind aan die oog, maar door dit te vlug als een routine te zien, ben ik nu wel blind.
Ik weet heel goed dat iedereen recht heeft op hulp die hij verdient, dat besef ik heel goed.
Ik ben ook vrijwilligerster in aantal sociale verenigingen, dit moet ik nu jammer genoeg eventjes opzij zetten.

Nan

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: mei 19, 2007, 10:49:43 am »
Carine,

Misschien zou je dan toch best veranderen van ziekenhuis. Als ze je echt zo behandelen, moet je daar weg. Dat kan zo niet. En anders moet je dat maar eens vlakaf tegen de verpleging zeggen of tegen je oncoloog.
Zijn er geen mensen uit die soc. veren. die je wat kunnen helpen. Als vrijwilligers moeten die toch ook weten hoe belangrijk hulp is.

Sterkte, en wees maar zeker, je staat hier niet alleen voor.

Nan

carinenaesssens

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: mei 19, 2007, 10:58:50 am »
Ik weet niet meer wat ik moet doen, wat ik nog goed doe, wat mag ik nog eigenlijk doen.
Hulp... daar stel ik nu heel grote vragen bij ...

Bostie

• Wees eerlijk, ook en vooral met jezelf!
    • Bekijk profiel
    • http://everyoneweb.com/BOSTIE/
« Reactie #8 Gepost op: mei 19, 2007, 12:29:28 pm »
Hey Carine,

Zoals Nan je ook al aanraadde in je topic onder BK : Ga eerst eens bij je CM-afdeling langs. Wellicht kunnen deze mensen je al voor een groot deel op de goeie weg helpen!

Groetjes, Steven

carinenaesssens

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: mei 19, 2007, 12:36:17 pm »
Volgende week woensdag heb ik opnieuw chemo, dat is het weer 14-tal dagen zo buiten strijd, dan heb één week om van alles te doen.
Ik maandag eens polsen bij CM of ik tijdens die week eens een afspraak met hen kan maken. Ik hoop op iets positiefs.

Bostie

• Wees eerlijk, ook en vooral met jezelf!
    • Bekijk profiel
    • http://everyoneweb.com/BOSTIE/
« Reactie #10 Gepost op: juni 25, 2007, 18:10:45 pm »
Hey Carine,

Hoe gaat het nog met je? Ben je bij het CM langs geweest dan?

Groetjes, Steven