Auteur Topic: teelbal  (gelezen 5172 keer)

wobbie55

• Gast
teelbal
« Gepost op: april 24, 2007, 10:11:21 am »
Ik heb al verschillende onderzoeken laten doen en telkens meldde men dat er niets aan de hand was of is, maar ik weet wel dat mijn rechterteelbal iets groter is dan voorheen. Ik heb er ook wel last aan, indien ik kledij aanheb die er tegen aan drukt. Het is een heel zeurende pijn in lies en teelbal zelf. Ik heb dit sinds een tweetal maanden. Ik heb al verschillende hospitalen bezocht en men zegt dat het waarschijnlijk komt van men rug ofzo, aangezien ik daar ook met problemen zit en deze uitstraalt naar die zone. Het baadt me gewoon een beetje zorgen dat hij groter is dan voorheen, dit gepaard gaand met pijn. Ik heb al verschillende echo's laten maken, sperma werd onderzocht, urine werd onderzocht, bloed werd onderzocht. In mijn sperma had men eerst gezien dat ik met ontsteking zat. Ik heb hiervoor medicatie genomen en bij volgende onderzoek bleek de ontsteking weg te zijn.
Nu vind ik persoonlijk dat mijn teelbal nog steeds groter wordt en hij doet nog steeds pijn ... maar mag ik betrouwen op de onderoeken die reeds uitgevoerd werden? Wat kan ik hieraan nog doen?

Bostie

• Wees eerlijk, ook en vooral met jezelf!
    • Bekijk profiel
    • http://everyoneweb.com/BOSTIE/
Re:teelbal
« Reactie #1 Gepost op: april 24, 2007, 17:53:50 pm »
Hoi Wobby,

Ik zie dat je vorig berichtje al dateert van Feb. Gezien de tijd die er ondertussen al is verstreken zou ik toch overwegen om opnieuw naar een uroloog te gaan. Vertel hem je eigen bevindingen en vraag naar de eventuele oorzaak van die grotere teelbal. Het is niet normaal dat je met vragen blijft zitten en zo in het ongewisse verkeert.

Groetjes, Steven