Auteur Topic: Het slaat in als een bom  (gelezen 2750 keer)

Anita

• Nieuwkomer
  • *
  • Na iedere donderwolk schijnt de zon
    • Bekijk profiel
Het slaat in als een bom
« Gepost op: mei 13, 2004, 21:36:37 pm »
 hallo
we hebben oncologie moeten gaan om de resultaten van Bjorn, ik weet niet goed hoe ik het moet vertellen maar ze hebben onze Björn opgegeven .Het enigste dat ze nog voor stellen is dat hij zou meewerken aan een studie ik laat de beslissing volledig aan hem ,in zijn plaats zou ik het niet doen dan is hij verder alsmaar ziek en ik vind dat hij al genoeg heeft afgezien Hij heeft zoveel moed gehad en zo ziek geweest van de chemo tot het uiterste ik wil niet dat ze hem dat nog eens aandoen ik ben zo machteloos ik heb er geen woorden voor.

groetjes Anita

Bernie

• Gast
Re:Het slaat in als een bom
« Reactie #1 Gepost op: mei 18, 2004, 07:31:26 am »
Hallo Anita
Je hebt al zovele sterkte toegewenst op dit forum aan vele .Het enige dat ik kan zeggen "heel veel sterkte "en als het teveel wordt schrijf het maar eens naar het forum dat we je ook eens een hart onder de riem kunnen steken .
Bernie

Mich

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: mei 18, 2004, 08:40:30 am »
Beste anita,

Ook ik wil je alle sterkte toewensen. Al klinkt dat waarschijnlijk wat leeg, want hoe kan je je als ouder "sterk" voelen, als je je kind dreigt te verliezen.
Ik maak zelf een zeer moelijke periode door, maar hier word ik echt stil van. En kan ik enkel machteloos toekijken.
Ventileer gerust op het forum, en ik zal alvast pogen wat troost te beieden door het te lezen, en te reageren.

Zo ontzettend veel moed toegewenst.
groetjes,
Mich

sneeuwvlok

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: juli 17, 2004, 11:13:36 am »
Beste Anita
Het moet een verstikkend verdriet zijn te weten dat je kind er over zoveel tijd niet meer zal zijn.
Je kan enkel maar veel van hem houden en dit laten voelen en er over waken dat hij met de beste zorgen die er voorhanden zijn omringd word.
Ik wens je al het goede toe dat er op deze wereld is.