Beste forumvrienden,
Ik ben inmiddels al lang mijn jonge jaren voorbij, maar ik vind praten over kanker zo belangrijk dat ik via "google" een kankersite van en vooral voor jongeren vond......
http://www.kankerpraaterover.be/forumIk stel echter vast dat ook, de "jongeren" blijkbaar een "bepaalde drempelvrees moeilijk kunnen overschrijden..
Toch helpt het ook voor jongeren, die met kanker geconfronteerd worden( of die iemand uit hun "nabije omgeving"hebben verloren aan deze vreselijke ziekte; om hun verdriet, pijn en hoop..van hun "af te schrijven"....
Ik weet wel, jongere mensen vinden méé tijdverdrijf op andere sites van het internet, maar kunnen via "mondreklame" toch ook hier( of op kankerpraaterover) even vertoeven...want ook voor hen is er hier een speciaaal hoekje..
Gisteren nog sprak ik met een vrouw, die er nu plots alléén voorstaat, samen met vier jonge (kleine) kinderen....hun vader overleed recent op zéér jonge leeftijd aan kanker...
Niettegenstaande de jongeren "een indruk nalieten dat ze er wéér volop tegen aan willen gaan, wat op zichzelf zéér lovenswaardig is;ook naar hun moeder toe; kon ik toch zien dat vooral "de kleinste"
het moeilijk had.o.a...s'avonds, bij het slapengaan de lieve zoen van haar papa te moeten missen....
Praten, over kanker, of over "het leventussen kankerpatienten", zou ook hun uitlaatklep moeten kunnen zijn...
Dus aan de ouders, grootouders,en vooralaan de jongeren zelf;
This is" the place to be", for you en all your friends ;).
Daniël