Auteur Topic: kanker aan mijnheer pros  (gelezen 2629 keer)

fb713734

• Gast
kanker aan mijnheer pros
« Gepost op: maart 17, 2007, 18:00:04 pm »
zij,de oncologe, zegde mij , na 37 bestralingssessies, dat ik genezen ben.  Dat was in juni 2006. Hip Hip Hoera. Nu maart 2007 ben ik er van overtuigd dat ik helemaal niet ben genezen.  Ik wil nu verder genieten van mijn leven en vechten tegen mijn partner die er zich niet veel van aantrekt, ik ben een egoist en een tamzak, een lamzak etc. Ik trek er op uit naar het zuiden met fiets en caravan en wil met kapot rijden in Alpilles/Lubéron.  Liever dan te gaan knoeien met pillen en chemo en palliatieve hulp.  Ik wil gewoon sterven tijdens het beoefenen van mijn favoriete bezigheid : fietsen met pak en zak ergens in le sud de la france.  Het zou fijn zijn als mijn vrouw zou weten dat ik zielsveel van haar hou... spijtig dat de golflengten dikwijls niet overeenkwamen. Voor mijn zoon en dochter heb ik gedaan wat ik kon.  Mijn kleinkinderen en schoonkinderen zijn de beste die ik mij heb kunnen voorstellen.   En een liedje  van Bart Herman - ok na keelkanker - hoor ik graag. Ik ben nu zeker niet in een vrolijke bui, maar ik weet wel goed wat ik wil, al is dit wel moeilijk. Ik stel het zeer op prijs dat ik anoniem mag blijven en  wens helemaal géén reacties te ontvangen. Wie weet tot nog eens en bedankt.

Bostie

• Wees eerlijk, ook en vooral met jezelf!
    • Bekijk profiel
    • http://everyoneweb.com/BOSTIE/
Re:kanker aan mijnheer pros
« Reactie #1 Gepost op: maart 18, 2007, 08:38:50 am »
Toch even dit : Je bent hier zéér openhartig en eerlijk wat JIJ zelf liefst zou willen. Bedankt dat je dit met ons wil delen.
Het zal niet makkelijk zijn, maar misschien kan je proberen om even "open" te zijn in je nabije leefomgeving? Ze zullen 'blij' zijn je wensen te kennen... Want het is moeilijk voor de omstaanders om niet te weten wat jij denkt/wilt...

Groetjes, Steven