Auteur Topic: De cirkel van het leven  (gelezen 1819 keer)

LLDM

• Bekijk profiel
De cirkel van het leven
« Gepost op: maart 05, 2007, 13:28:13 pm »
Dag Vegy,
de cirkel van het leven is weer eens rond.
Proficiat met de geboorte van je dochter en héél veel sterkte aan je moeder. Ze zal nu inderdaad haar gedachten eens kunnen verzetten met haar kleindochtertje.
Een mooie tijd samen gewenst,
Van harte
LLDM

Vegy

• Gast
Re:De cirkel van het leven
« Reactie #1 Gepost op: maart 19, 2007, 21:23:09 pm »
Bedankt. Het blijft moeilijk hoor. En die cirkel van het leven, daar heb ik in mijn zwangerschap erg bij stilgestaan. Ik zet een nieuw leven op de wereld, waarom? Ombinnen zoveel tijd weer te sterven?? Waarom? Wat is de zin van leven?
Niet pessimistisch bedoeld hoor, zoek gewoon betekenissen.
Ik geniet ervan mijn mama te zien genieten van Noor, maar besef ook dat daar ooit een einde aan komt...

LLDM

• Bekijk profiel
Re:De cirkel van het leven
« Reactie #2 Gepost op: maart 19, 2007, 21:50:41 pm »
Tegen wie zeg je het Vegy... het blijft moeilijk hoor. Voor mij, met mijn ongeneeslijke soort beenmergkanker (op 41 jaar de diagnose gekregen) blijft het ook moeilijk hoor.
Zwanger ben ik zelfs nooit geweest in mijn leven.
Ook niet pessimistisch bedoeld.
Ik wil alleen maar zeggen : als je al die kansen krijgt en nu al zo ver bent, aub geniet ervan zolang het nog kan. En zorg dat je alle positieve momenten benut met je moeder ! Jij hebt nog heel je leven voor je met je kind, maar je moeder niet.
Als ik misschien binnen een aantal jaren sterf, dan laat ik nog een gehandicapte zus na en dat is voor mij ook niet makkelijk. Maar als ik weet dat er goed voor haar gezorgd wordt, door mensen die haar echt liefhebben, dan maakt het het "einde" ook wel wat makkelijker.
Geniet van de goeie momenten samen !
LLDM
« Laatst bewerkt op: maart 19, 2007, 21:51:23 pm door LLDM »