:-*Hallo,
Tot nutoe kwam ik niemand tegen met hetzelfde ziektebeeld dan ik.Bij mij werd begin 2005 de diagnose gesteld.Na de darmoperatie werd er chemo gestart.Vervolgens een leveroperatie,waarop ook chemo volgde.Telkens 3 maanden,met tussenpozen van 1 week.Ik verdroeg de chemo redelijk goed.Na 1 jaar werd ik nietmeer behandeld,omdat het niet nodig was.Men ziet op echo's,petscannen en ct's niets meer.Ik moet driemaandelijks op controle gaan.Het is wel zo dat ik nog een portacat draag,langswaar de chemo ging.Men wil die pas verwijderen in het najaar.Maar daar lig ik niet wakker van.
Ik ben steeds positief gebleven.Zo zit ik wel in mekaar.Jij bent ook de eerste met wie ik er echt over praat.Misschien heb ik alles verdrongen?De knop omgedraaid en gewoon verder gegaan met mijn leven?
Ik voel me goed,doe yoga,werk af en toe als freelancer in marketing en tuinier ,want de lente kondigt zich weer aan.Ik hou van poezie en schilder wel eens een doek.
Ik maak me geen zorgen ,want dat is nergens goed voor.
Ik ben bijna 60 en dat ga ik eens goed vieren!
Ik hoop dat jij ook die knop hebt kunnen omdraaien en positief bent blijven denken.
Groetjes,
Agnes