Auteur Topic: rechterteelbal  (gelezen 2120 keer)

wobbie55

• Gast
rechterteelbal
« Gepost op: februari 24, 2007, 16:21:32 pm »
Hey,

Ik stuur enkel dit berichtje voor een beetje meer zekerheid. Ik ben een jongen van bijna 28 en mag wel stellen dat mijn rechterteelbal groter is dan mijn linker. Nu, het is niet zo dat hij 3 keer zo groot is, maar het verschil is wel aanzienlijk. In eerste instantie weet ik ook dat dat op zich zeker niet abnormaal is, maar toch ... Ik maar me hierover een beetje ongerust. Het zou kunnen dat hij vroeger evengroot was, maar ik heb het gevoel dat hij de laatste tijd groter is geworden. Ook mijn rechterbijbal is hierdoor groter. Het gevoel in beide is ongeveer hetzelfde.

Ik moet wel zeggen dat ik hiervoor reeds naar 2 artsen geweest ben, en dat er eveneens reeds 2 echo's hiervan zijn gemaakt. Hierop kan men blijkbaar zien dat hij inderdaad groter is, maar de structuur is perfect zegt men (door Radio- en Uroloog uitgevoerd), en ik zou voor niks moeten vrezen.
Nu is mijn vraag ... mag ik dan ook zeker zijn dat er met me niets fout is? Ik heb misschien een beetje last in mijn rechtertestikel, maar je weet ook ... indien je denkt dat je last heb, zal je het ook hebben ...

Mag ik dan ook 100% zeker zijn dat er niets fout is, indien men niks aantreft via de Echo? Een tweetal maanden geleden heeft mijn ook bloed getrokken, eveneens was het resultaat me gunstig. Kan er ook een andere oorzaak zijn waardoor mijn testikel groter wordt, dan ineens het meest kwaadaardige te denken? Hij is ook niet hard ofzo ..., enkel groter, zo'n anderhalve maal denk ik.

Alvast bedankt voor jullie antwoord

Fred.