Auteur Topic: 2de chemo  (gelezen 2444 keer)

Nan

• Bekijk profiel
2de chemo
« Gepost op: februari 22, 2007, 09:52:50 am »
Morgen mijn 2de chemo. Ik ben zo nerveus. Ik moet precies een heel zwaar examen gaan afleggen. Help. Ik hoop dat ik weer zo ziek niet ben als vorige keer. Ik heb wel alle medicatie die jullie hier gegeven hebben, opgeschreven en ik ga ze dan wel afvuren morgenvroeg als ik bij mijn oncoloog ben.
Groetjes,
Nan

Bostie

• Wees eerlijk, ook en vooral met jezelf!
    • Bekijk profiel
    • http://everyoneweb.com/BOSTIE/
Re:2de chemo
« Reactie #1 Gepost op: februari 22, 2007, 11:15:28 am »
Hei Nan,

Sterkte voor morgen en de komende dagen. Goed idee van je om er met je oncoloog over te praten! Wij duimen alvast voor je.

Groetjes, Steven

hideconi

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: februari 22, 2007, 11:55:14 am »
Dag Nan,

Ik heb de chemo al efkens achter de rug, vorig jaar 19 april was mijn laatste, die datum zit in mijn hoofd  gegrifd,
maar ik weet nog goed dat ik het emotioneel ook zo lastig had bij mijn tweede chemo, voor de volgende had ik dan zoiets van oef ik zit al aan de helft en dan over de helft enz...
Ik wens je heel veel sterkte.

groetjes

Hilde

Eve

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: februari 22, 2007, 14:18:25 pm »
Dag Nan,

Ik heb gisteren mijn 5e chemo (FEC) achter de rug. Ik ben telkens zeer ziek en telkens langer er langer maar ook daar geraak je door hoor !
Ik voel met je mee !

Groetjes,

Eve

vivke

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: februari 22, 2007, 21:19:50 pm »
Dag Nan,

Sterkte morgen voor je 2de chemo, ik hoop dat je van je oncoloog nog bijkomende medicatie krijgt en dat die voor jou dan goed helpen. De 2de al. Maar ik was ook voor elke chemo vreselijk zenuwachtig. Zelfs bij de laatste. Ik duim dat je morgen niet te ziek bent en ook de dagen die er op volgen.
Groetjes en sterkte vivke