Auteur Topic: cancer what about the family  (gelezen 412 keer)

Chloe Joie-Walczyk

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
cancer what about the family
« Gepost op: januari 10, 2020, 11:07:49 am »
Ik stel me graag even voor: ik ben Chloe, 19 jaar. Mijn jonger zusje heeft sinds 9 jarige leeftijd een hersentumor. Ze is nu 15 jaar en heeft om het jaar controle of de tumor gegroeid is of niet. Het zijn heel moeilijke jaren, niet alleen voor haar maar ook voor mijn ouders, vrienden en voor mezelf.

Ik studeer grafisch ontwerper en wil graag een grafische campagne maken. De bedoeling is om mensen te prikkelen om te begrijpen dat de omgeving hier ook mee wordt beïnvloed. Persoonlijk vind ik dat je kanker niet alleen hebt. Vaak wordt de familie vergeten, terwijl dit ook een hele grote inpakt op hun leven heeft. Ik zelf heb als kind hier niet echt begeleiding in gekregen en ik wil er daarom verandering in brengen met deze campagne.

Nu ben ik opzoek naar mensen die mij willen verder helpen door een vragenlijst in te vullen. Heb je interesse mag je altijd een mailtje sturen naar dit e-mailadres:
cancer_what_about_the_family@hotmail.com met de titel: 'cancer what about the family'.
Dit wordt ook de titel van mijn eindwerk. In het mailtje stuur ik u de vragenlijst door die u vrijwillig kunt invullen.

Hopelijk vind ik genoeg mensen die me hiermee willen helpen!
« Laatst bewerkt op: januari 17, 2020, 10:52:07 am door Chloe Joie-Walczyk »