Auteur Topic: Deelnemers gezocht voor interviewafname masterproef "werken na kanker"  (gelezen 716 keer)

JustienDemeulenaere

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Deelnemers gezocht voor interviewafname masterproef "werken na kanker"
« Gepost op: oktober 28, 2019, 10:19:38 am »
Beste,
Ik ben Justien Demeulenaere, student master in de ergotherapeutische wetenschap aan de universiteit Gent. In kader van mijn masterthesis ga ik aan de hand van interviews en een gekoppelde literatuurstudie, een antwoord bieden op onderstaande onderzoeksvraag:  “Welke ergotherapeutische bijdrage kan worden geleverd gericht op ondersteuning van werkhervatting bij onco-revalidanten”.

Doel onderzoek:
Met dit onderzoek zou ik in eerste instantie een concreet beeld willen schetsen van een (ex) onco-revalidant in de Vlaamse zorgverlening. Wat waren uw noden in functie naar werkhervatting? Wat miste u tijdens uw revalidatie? Wat is uw mening over de zorg die u kreeg omtrent werkhervatting? Heeft u opmerkingen op de zorg die u kreeg?

Wat houdt een deelname in:
Ik zou een éénmalig interview afnemen dat een 45 tot 60tal minuten in beslag zou nemen. Naargelang uw eigen voorkeur kan het interview zowel via skype of in de fysieke omgeving plaatsvinden. Door uw vrijwillige deelname aan dit onderzoek zou u mee kunnen helpen naar het zoeken/vinden van een antwoord op de vooropgestelde onderzoeksvraag.

Wie kan er meedoen aan dit onderzoek:
-   mannen en vrouwen
-   tussen de 21 en 67 jaar
-   die oncologische revalidatie achter de rug hebben
-   kanker hebben overwonnen
-   momenteel terug aan het werk zijn
-   en in Vlaanderen wonen en werken

Ik wil als laatste nogmaals benadrukken dat dit onderzoek geheel vrijwillig is waardoor u ook op elk moment uit het onderzoek kunt stappen. Heeft u interesse om deel te nemen aan dit onderzoek of wilt u eerst nog meer informatie. Dan kunt u mij vrijblijvend contacteren via onderstaande gegevens.
Mail: Justien.Demeulenaere@UGent.be of u kunt mij bereiken op het nummer 0476 70 50 27. Alvast bedankt.