Auteur Topic: papa mesothelioom-longvlieskanker  (gelezen 3198 keer)

zoeteke

• Gast
papa mesothelioom-longvlieskanker
« Gepost op: februari 06, 2007, 21:36:30 pm »
Hoi,

ik ben Isabel en ben 27 jaar.
Ik heb het bijzonder moeilijk om hier iets neer te pennen maar ik ga het toch proberen.
Hopelijk kom ik hier bij mensen terecht die me een beetje kunnen begrijpen.
De dag voor Kerstdag is mijn papa in het ziekenhuis binnengebracht met maar liefst 7 liter water op zijn longen.
In het begin dachten we dat het niet erg was tot de dokter ons zei dat hij iets zag op de foto's die niet juist was.
Van het één kwam het andere en toen kwam de diagnose: longvlieskanker in reeds een ver stadium.
Papa heeft ondertussen zijn eerste chemo gehad maar reageert echter zeer slecht.
Moet constant overgeven en ligt nu al 10 dagen in het ziekenhuis met hoge koorts die ze maar niet kunnen onderdrukken.
De dokters en verplegend personeel doen hun best maar wij weten echt niet hoe het verder moet.
Enkele jaren terug is mijn broer, Danny, overleden aan een auto-ongeval. Hij was toen 19 jaar en ik 16 jaar.
Het overlijden van mijn broer was zeer plots en ik heb er jaren over gedaan om het een plaats te geven in mijn hart en nu ik een klein beetje rust kan vinden, komt ons dat over.
Met mama kan ik er moeilijk over praten daarom dat ik langs deze weg lotgenoten zoek.