Auteur Topic: lotgenoten met agresieve uitgezaaide prostaatkanker  (gelezen 395 keer)

levar

• **
    • Bekijk profiel
lotgenoten met agresieve uitgezaaide prostaatkanker
« Gepost op: oktober 02, 2019, 15:09:59 pm »
Beste lotgenoten,zoals het nog steeds de gewoonte is nog steeds ben ik wederom op consultatie bij de Prof. in UZ Leuven
en is mijn PSA wederom gedaald van 19 naar 10. Heb nu wel last van enkele bij werkingen zoals hoge bloeddruk plus
 minus 16 a 17 op 9 a 10 onderdruk, ben dan langs de huisdokter geweest  die mijn medicijn heeft aangepast en ga nog
 beter op mijn voeding letten om erger te voorkomen,want we moeten toch een deel voor ons zelf zorgen  ,kortademig
 sneller vermoeid .Desondanks ga ik toch nog steeds fietsen en sporten weliswaar iets minder maar blijf in beweging en
 onderhoud mijn sociaal kontakt.en blijf vooral positief en optimistis, De Prof liet zich ontvallen dat er volgend jaar weer
 nieuwe medicijnen op de markt verschijnen en daar kijken wij met zijn allen naar uit.Dat is de reden beste lotgenoten om
positief te blijven en ons daaraan op te trekken.Ook ben ik zeer blij met de reakties die ik soms krijg van lotgenoten dat
ik een voorbeeld voor hen ben, en zij zich op trekken aan mijn topics .Aan iedereen heel veel sterkte en positievieteit
  toegewenst,  en blijf zolang mogelijk optimist en strijdvaardig en zorg voor je zelf indien mogelijk
groetjes  levar

Manu

• Nieuwkomer
  • *
  • Alleen ben je sneller maar samen kom je verder!
    • Bekijk profiel
    • Prostaatkanker op 45 jaar
Re: lotgenoten met agresieve uitgezaaide prostaatkanker
« Reactie #1 Gepost op: oktober 03, 2019, 20:14:32 pm »
Jouw positiviteit werkt inderdaad voor velen inspirerend Levar.

Focus on the good!

groeten,
Manu