Auteur Topic: Seksualiteit binnen de relatie bij kankerpatiënten  (gelezen 747 keer)

Katoo

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Seksualiteit binnen de relatie bij kankerpatiënten
« Gepost op: oktober 01, 2019, 14:03:42 pm »
Beste,

Ik weet niet of ik dit via hier zou mogen delen.

Ik ben een studente verpleegkunde, en ben bezig met een studie rond seksualiteit binnen een relatie bij kanker.

Ik heb een enquête gemaakt om aan personen die met kanker strijden of hebben gestreden enkele vragen te stellen rond seksualiteit.

Deze enquête is volledig anoniem, en duurt maximaal 8 minuutjes. Er moet nergens ingelogd worden.

Het onderwerp ligt mij heel nauw aan het hart omdat mijn ouders relatie enorm heeft geleden ter tijde dat mijn moeder borstkanker had. Toch heerst er in mijn ogen nog een enorm taboe rond seksualiteit bij kanker.

Alvast hartelijk dank. ♥️♥️

https://www.enquetesmaken.com/s/1506b09
« Laatst bewerkt op: oktober 01, 2019, 14:20:19 pm door Katoo »

monody

• **
  • Geloof in positieve heling!
    • Bekijk profiel
Re: Seksualiteit binnen de relatie bij kankerpatiënten
« Reactie #1 Gepost op: oktober 10, 2019, 01:36:57 am »
Dag Kato,