Auteur Topic: Gevonden op internet  (gelezen 468 keer)

Willy Wellens

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Gevonden op internet
« Gepost op: september 02, 2019, 17:54:11 pm »
Dit gebed dateert van 27 mei 2000

Kom in mij deze kanker genezen

Gebed gegeven aan Jean-Marc door Jezus op 27 mei 2000

“Heer Jezus, glorierijke Koning,
U zijt het leven van mijn ziel
en van mijn lichaam.
Heb medelijden met mij, arme zondaar.

Kom in mij deze kanker genezen,
die mij wil vernietigen,
die mij naar de dood wil voeren.

Plaats in mij Uw goddelijk leven,
Uw eeuwig leven.

Leg uw hand op dit kwaad
en ik zal genezen en gesterkt zij.

Jezus, Koning van de Liefde,
kom mij te hulp. Amen”

Iedereen , die leeft als ware christen en dit gebed met geloof zegt, beloof Ik genaden van genezing, verkwikking en kracht in deze beproeving.

Bijhorende raadgevingen

Lieve dochter, ziehier uw opdracht  Jezus , uw Schepper

Jean Marc: uw kind Jeanine, ook kankerpatiënte, verlangde andere door deze gesel getroffen, te helpen.
Wat kan zij doen om hen te helpen?
Dank U, God van Liefde en Tederheid.

Vrede zij u mijn lieve dochter.

Je hebt groot gelijk, mijn kind, medelijden te hebben met je broers en zussen die lijden aan een ziekte die het lichaam ondermijnt en wrede pijnen veroorzaakt.

Mijn kind het is belangrijk voor allen die door deze kwaal aangetast zijn, hun toevlucht te zoeken tot mijn goddelijke bescherming door het dragen van sacramentaliën zoals kruisen, medailles en scapulieren.
Dagelijks met wijwater het kruisteken te maken en terug te keren tot een dagelijkse geloofspraktijk, de sacramenten te ontvangen die Ik geef doorheen mijn Heilige Kerk. Mijn zeer Heilige Moeder te bidden om genezing.

Het is hen ook noodzakelijk een evenwichtig leven te leiden en een gezonde zuivere lucht in te ademen. Het vertoeven in de steden verbreidt deze ziekte, alsook een gejaagd leven teveel op het materiële gericht. Er is veel kalmte, stilte en gebed nodig.

Mijn kind, je moet hen aanmanen zich te bekeren tot een Christelijk geloofsleven, daar hun ziel meer in gevaar is dan hun lichaam.

Het is dikwijls in tijden van beproevingen en ziekten dat de zielen begrijpen dat zij niet voor het bijzonderste hebben geleefd: “ Het leven met God”, maar voor het leven van de wereld dat voorbijgaand is.

Ik geef je dit gebed om het dagelijks te mediteren met groot vertrouwen en om het door te geven aan hen die door kanker aangetast zijn.

Bron: Google.fr/messages du ciel a Jean Marc