Auteur Topic: Ervaringen paclitaxel  (gelezen 391 keer)

Nickytje

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Ervaringen paclitaxel
« Gepost op: juni 09, 2019, 14:36:47 pm »
Iemand ervaring met paclitaxel.  Moet na vier behandelingen EC wekelijks 12 keer paclitaxel chemo"ondergaan". Net nu ik wat gewend geraakt aan de bijwerkingen van de eerste reeks wil ik mewat voorbereiden op de volgende stap. Uiteraard reageert iedereen anders op de behandeling maar toch kan wat info geen kwaad.

Biancaa

• Nieuwkomer
  • *
  • Biopsieuitslag: 5-4- MRI: 11-4 Botscan: 9-5-2019
    • Bekijk profiel
    • Mijn Insta..
Re: Ervaringen paclitaxel
« Reactie #1 Gepost op: juni 12, 2019, 10:41:51 am »
Jammer dat er nog geen reacties zijn, ben wel benieuwd, want ik krijg na deze 4x EC ook 12 keer Taxol.

Anna

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: juni 13, 2019, 16:15:46 pm »
Ik kreeg om de 3 weken 4 keer EC en daarna wekelijks 12 keer Taxol.  Ik vond de taxol veel beter te verdragen dan de EC.  Enkel de laatste weken begon ik zo'n slaperig gevoel te krijgen in mijn vingertoppen en tenen. 
Jouw lichaam kan natuurlijk helemaal anders reageren op de Taxol.

Biancaa

• Nieuwkomer
  • *
  • Biopsieuitslag: 5-4- MRI: 11-4 Botscan: 9-5-2019
    • Bekijk profiel
    • Mijn Insta..
« Reactie #3 Gepost op: juni 18, 2019, 21:30:02 pm »
Nicky? Heb je de eerste 4 EC kuren al gekregen?
Ik krijg a.s maandag mijn 2de EC, en tot nu toe vind ik het meevallen. Eergisteren begon wel mijn haar al wat los te laten..best een heftig moment :(

Liefs Bianca xxx

Nickytje

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: juli 09, 2019, 06:07:22 am »
Sorry voor laattijdige reactie.  Eerste vier chemo's zitten erop.  Morgen begin ik met paclitaxel.
Momenteel geven in het ziekenhuis na een emotionele en lichamelijke breakdown, te weinig naar mijn lichaam geluisterd.  Mijn haar is niet volledig uitgevallen, ook mijn wenkbrauwen en wimpers zijn intact gebleven.
Sterkte.