Auteur Topic: Ongeloof  (gelezen 311 keer)

Nickytje

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Ongeloof
« Gepost op: juni 01, 2019, 11:45:18 am »
> Een verhaal om in te kaderen 😀
>
> Stond daarstraks aan de bus te wachten, mijn zomersjaaltje op mijn hoofd (zelf gefrabriceerd van oud t-shirt), ben nog niet véél haar kwijt wil maar wil er toch aan wennen.  Naast mij een oudere Surinaamse dame, ze had alvast dat accent, met vier kinderen.  Ik lach naar die oudste dochter en ineens trekt ze haar kinderen naar zich toe.  Ben de laatste tijd wat assertieve r dus ik vraag is er iets ?  "Kinderen ga weg bij die mevrouw , die heeft kanker".  "Mevrouw ja, maar voor zover ik weet is dat niet besmettelijk en je zit straks wel bij op dezelfde bus". Geen antwoord.  Bus komt eraan, ik stap erop, chauffeur vraagt aan dame of ze ook meedoen want ze twijfelde. "Neen, ik ga niet met dat kankerwijf op de bus zitten".  Chauffeur rijdt gewoon door, de volgende halt komt hij naar mij om zich te verontschuldigen, mooi natuurlijk maar het is niet zijn fout natuurlijk.  En zij moet 40 minuten op de volgende bus wachten samen met vier jankende, jengelende kinderen (karma ?).

witte vlinder

• borstkanker van 2006, herval in 2012 en 2017
    • Bekijk profiel
Re: Ongeloof
« Reactie #1 Gepost op: juni 01, 2019, 12:23:02 pm »
mijn haren gaan recht omhoog van zo'n verhaal
amai, ik gun niemand niets, maar zo'n dame mocht het van mijn part ook krijgen
en dan nog zo groffe woorden gebruiken, foei
juist tegoei dat ze 40 minuten moest wachten

Biancaa

• Nieuwkomer
  • *
  • Biopsieuitslag: 5-4- MRI: 11-4 Botscan: 9-5-2019
    • Bekijk profiel
    • Mijn Insta..
« Reactie #2 Gepost op: juni 01, 2019, 17:32:59 pm »
Tjonge jonge...verschrikkelijk. Hoe kunnen mensen zo zijn?

Anna

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: juni 01, 2019, 17:35:39 pm »
Niet te geloven dat dit nog kan in deze tijd.  :o ??? ::)
Net of het is zoal niet moeilijk genoeg dat je de diagnose van kanker krijgt.
Zo'n negatieve mensen zijn onze aandacht niet waard.  Die laat je achter.  Heb jij ook letterlijk gedaan: jij de bus op en zij is blijven staan.  ;D
Wel fijn dat de buschauffeur zich kwam verontschuldigen.  Die had gelukkig wel de juiste instelling.