Auteur Topic: Stevig gestegen PSA, toch wel paniek, wat nu ....  (gelezen 1115 keer)

limman

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Re: Stevig gestegen PSA, toch wel paniek, wat nu ....
« Reactie #15 Gepost op: juli 28, 2019, 19:12:29 pm »
Hoi ,

Denk dat ze tegen iedereen zeggen dat de operatie geslaagd is zeker dat hebben ze tegen mij ook gezegd en ja tot nu toe loopt het zoals men gezegd heeft maar in het hoofd speelt toch dikwijls die onzekerheid mee zoiets van wat als .
Ik loop er nu ook wel niet steeds aan te denken want dan kan je niet meer leven ,het is soms psyhisch wel moeilijk maar dan de knop weeral maar omdraaien zeker en zeker als ik lees wat U al allemaal meegemaakt hebt .Bestaat er ook zoiets als een termijn waarop men kan zeggen nu ben je kanker vrij?

Groeten

Joma

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: juli 28, 2019, 19:25:17 pm »
Ik dacht dat je na 5 jaar zonder problemen "kankervrij" kon verklaard worden. Maar laat het idd niet te lang in je hoofd spelen dit is ook niet gezond. Neem het dag voor dag en zoals het is.

xyvanx

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: juli 30, 2019, 10:15:27 am »
hallo joma,dezelfde situatie is ook bij mij,prostaat verwijderd in2012,nog cellen gevonden achteraf gevolg 33 bestralingen en erna 000,1 wat 0 zou moeten geweest zijn,in 2014 oplopende psa tot 2015 stond ik psa op 6.36,dan begonnen met zoladex om de 3 maand (spuit) terug gezakt tot het minimum en nu 4 jaar verder psa 0.15 nog steeds ok zei de uroloog,volgende afspraak op 23 december wat de laatste maand altijd stress met zich meebrengt,als ik hier zo lees kan de ene langer met hormonen verder dan de andere,laat ons positief blijven en er in blijven geloven,mvg yvan

Joma

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: juli 30, 2019, 10:47:39 am »
Yvan,
blij te lezen dat jij met Zoladex al 4 jaar een mooi resultaat hebt. Als we bij de uroloog een termijn vragen geeft hij niet echt een richttijd. Ik weet wel iedereen is anders of reageerd anders maar dit vind ik toch al een mooi vooruitzicht !!! Bedankt voor jouw info.