Auteur Topic: hoe vertel je ....  (gelezen 2240 keer)

jack

• Gast
hoe vertel je ....
« Gepost op: april 26, 2004, 10:30:28 am »
Eergisteren hebben ze bij mijn mama 2 metastasen vastgesteld ( na epileppsieaanval)in de hersenen.Daar ik er niet veel over wit ben ikopzoekgegaan naar info op verschillende websites.Het was dus weekend en we hebben de dokter persoonlijk nog niet gesproken omdat we niet bij haar mogenzijn in de voormiddag.Blijkbaar is hetzo dat als er meerdere metassasen zijn in de hersenen de primaire tumor nog ergens anders zal zitten.Het enige wat ik weet is dat ze chirurgisch niets meer kunnen doen.Mijn moeder denkt dat ze eppilepsie heeft (kent geneesmiddel depactine dat ze nu krijgt).Vandaag zullen we zeker  wat het juist is .Mijn allergrootste vraag momenteelis  hoe ,wie en op welke mannier ze dit aan mijn moeder zullen vertellen.KAn er iemand me uab een beetje uitleg over geven ,zodat we ons kunnen voorbereiden
alvast bedanktdat ik heir even mij hart kan uitstorten

ferre tignol

• Gast
Re:hoe vertel je ....
« Reactie #1 Gepost op: april 28, 2004, 20:26:15 pm »
 :'(Geachte Franc, mijn echtgenote heeft op 15/2 l.l. haar vierde (4) hersenbloeding gekregen bij mij thuis en bij af- voering naar de kliniek heeft zij ook een epilepsieaanval gekregen, iets wat nog nooit was opgetreden.  Nu moet zij twee maal per dag een pil Depakine innemen, 's och-
tens één van 300 mg en 's avonds één van 500mg.  Ver-
deris het gewoon afwachten op de reaktie van het li-
chaam, maar of het afdoende zal zijn om dat euvel te kunnen bedwingen blijft een twijfel voor zover ik ben in-
gelicht.