Auteur Topic: cholesterolproblemen  (gelezen 1259 keer)

witte vlinder

• borstkanker van 2006, herval in 2012 en 2017
    • Bekijk profiel
cholesterolproblemen
« Gepost op: mei 29, 2018, 12:13:50 pm »
gisteren naar huisarts geweest voor een tekenbeet, heb het nog over mijne cholesterol gehad, dat ik nu de afgelopen weken héél strikt aan het opletten ben met wat ik eet en ook veel cholesterolverlagende voedingsmiddelen zoals avocado en broccoli o.a. Hij zei: ja mag altijd terug bloed laten trekken als je dat absoluut wilt voor je volgende controle, maar hij zal misschien iets zakken, ik heb nu 194, hij kan bv zakken tot een 180, dat is nog veel té hoog zei hij. En ik vrees ervoor, die van jou staat veel te hoog, je hebt bijna 200, je krijg die niet met voeding alleen omlaag, maar hij laat het aan mijn oncologe over volgende maand.
Stomme medicatie van mij, daardoor stijgt mijne cholesterol en ik moet die medicatie hebben, in het verleden heeft andere medicatie voor kanker er al voor gezorgd dat ik lichte osteoporose heb, nu deze hoge cholesterol, wat is het volgende? Sorry maar is mijne dag niet vandaag, zit overal met wat vochtproblemen
en toch blijf ik koppig verder doen met mijn voeding
gr Sabine

summer36

• Bekijk profiel
Re: cholesterolproblemen
« Reactie #1 Gepost op: mei 29, 2018, 18:55:39 pm »
Groot gelijk Sabine,als jij je daar goed bij voelt moet je dat zeker verder doen.Ik ben trouwens ook een grote voorstander van via voeding de problemen aan te pakken.Oké,niet alles kan je er mee verhelpen,maar gezonde voeding zal ook zeker geen kwaad kunnen hé.
Is ook allemaal niet eerlijk hé,je hebt al zoveel moeten doorstaan,al zo hard gevochten en dan door je te behandelen voor die rotziekte ,heb je d'er nu die andere dingen bij.Zo oneerlijk,vele goeie moed,dikke knuffel,summer

witte vlinder

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: mei 29, 2018, 19:35:27 pm »
dankjewel Summer, had ik net ff nodig
gr Sabine

summer36

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: mei 30, 2018, 14:51:54 pm »
graag gedaan,zoals je zelf al zo dikwijls schreef " we zijn er om mekaar te helpen".Al kennen we mekaar dan niet persoonlijk,onze ziekte-achtergrond schept een band,die we met niemand anders kunnen hebben.
Dus zend ik je super veel positieve straaltje,kus,summer

witte vlinder

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: juni 02, 2018, 11:46:07 am »
dankjewel Summer, ik stuur ook veel positieve straaltjes en dikke kusjes naar jou toe
gr Sabine

summer36

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: juni 02, 2018, 15:52:47 pm »
 :-*