Auteur Topic: kankerlotje...  (gelezen 1710 keer)

Maggi

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
kankerlotje...
« Gepost op: maart 17, 2018, 17:34:47 pm »
 Mag ik erbij ? Is er nog een plekje vrij?
 Shit, k wil mij niet zielig voelen, ik wil dit niet !! ik was wel met andere dingen bezig, had net mijn leven wat op de rails...vorig jaar rugoperatie, revalidatie, nu terug volledig aan het werk.
5 jaar geleden baarmoeder weg, eierstokken weg
4 jaar geleden ging mijn partner na 32 jaar huwelijk bij me weg,
Alles weg... nu moet de borst weg...
weg, weg, weg....
poeh, poeh.. effe stoom afblazen...
k weet het nu een week, ben bang... voor nog meer erge uitslagen...bijvoorbeeld dat het niet meer goed komt...bang voor het ...alleen zijn, tijdens de eenzaamheid het niet aankunnen...dat ik hulpeloos word, ik depressief word, de regie kwijt geraak, ik niet meer kan vechten... zoveel angsten..
maandag nog de botscan als laatste, hoop ik, onderzoek voor het gesprek van de behandeling... denk ik...ik weet nu al..chemo, geen borstsparende operatie, bestralingen...lever en longen oke... maar nu nog wachten op uitslag schildwachtklier...de mri toont een grote vlek aan..
dit..dan... voor nu...
Liefs...

Anna

• Bekijk profiel
Re: kankerlotje...
« Reactie #1 Gepost op: maart 20, 2018, 00:23:04 am »
Maggi,
Wat heb jij allemaal al allemaal meegemaakt?  Hoe sterk ben jij al niet geweest!
En nu dit nieuws er boven op.  Zo begrijpelijk dat het je allemaal even te veel wordt.  Bang voor wat komen moet, bang voor jouw toekomst, ...  De diagnose krijgen zet heel je leven op zijn kop.
Hopelijk komt in jou ook de strijdkracht opzetten, om niet bij de pakken te blijven zitten, om te leren leven met dit nieuwe gegeven, om moedig de nodige behandelingen te door lopen.
Hopelijk staan er ook mensen voor jou klaar, om je door deze moeilijke periode heen te helpen.
Hopelijk leer je terug genieten van het mooie dat het leven biedt.
Kom hier maar jouw onmacht uitschreeuwen en ik hoop dat er dan samen met mij nog een paar mensen klaar staan om jouw moed te geven.
Dikke knuffel.

summer36

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: maart 23, 2018, 14:30:21 pm »
Hey Maggi,ook ik wil je graag heel heel veel sterkte toewensen.Met al wat je al hebt doorstaan ,kan het niet anders dan dat je een sterke madam bent.Nietemin:duim duim duim,dikke knuffel

Wish

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: maart 24, 2018, 15:41:27 pm »
Hoi Maggi,

Het leven kan zo onrechtvaardig zijn, soms heb je te gevoel dat het niet eerlijk verdeeld is, dat alles op jou hoofd valt en dat het je teveel wordt...
Als ik zo'n momentje heb, dan lees ik hier een paar verhalen op het forum, of praat ik wat met andere ouders op de afdeling kinderoncologie en dan besef ik weer dat we niet mogen opgeven, dat we moeten blijven strijden en dat we deze ziekte samen moeten overwinnen.
Hoe eenzaam en bang je je soms ook voelt, weet dat je er niet alleen voor staat. Er is altijd wel iemand om naar je verhaal te luisteren of je een welgemeende knuffel te geven.
Ik wens je enorm veel kracht en moed om aan deze strijd te beginnen en vergeet vooral niet te genieten van de kleine dingen in het leven, want het zijn net die momenten die alles een beetje draagbaar maken.
Een welgemeende dikke knuffel x
Wish

witte vlinder

• borstkanker van 2006, herval in 2012 en 2017
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: mei 10, 2018, 16:52:46 pm »
lieve Maggi,

ook van mij een dikke steunknuffel, het leven kan soms zo hard zijn ja
je hebt al veel meegemaakt, kom hier maar stoom afblazen
wij zijn er voor je met een luisterend oor
lotgenoten verstaan elkaar al met een half woord