heb een vraagje: ben mijn 3de week Ibrance aan het nemen, morgen nog en dan een week rust. Heb al verschillende dagen dat ik precies niet vooruit geraak, zware benen, vanmorgen stond ik op en begon op het gemakske stof te vegen in de living, doe ik altijd, poetsvrouw doet de rest. Ik werd lichtjes duizelig en slap op mijn benen, erna een half uurtje moeten gaan liggen. Toen naar winkel geweest, was blij dat ik terug was: duizelig, wankelig op mijn benen, algemene slapte.
Is dit normaal in de 3de week Ibrance en gaat dat zo elke maand zijn of betert dat nog met langer in te nemen, ben pas 1ste maand bezig? Of reageer ik zo heftig op die medicatie?
want de eerste 2 weken had ik veel last van bijwerkingen, mijn oncologe vond dat raar: dat is zolang dat jij last hebt zei ze, de meesten hebben practisch geen last, moet dat zo blijven bij jou, moeten we eventueel de dosis verlagen, maar dat zou dan de 1ste keer zijn dat ik dat moet doen omwille van bijwerkingen, gewoonlijk word dat pas gedaan als de witte bloedcellen té laag blijven