Auteur Topic: Ibrance (Palbociclib) en Femare (Letrozole) - Uitzaaiing borstkanker naar lever  (gelezen 18487 keer)

witte vlinder

• borstkanker van 2006, herval in 2012 en 2017
    • Bekijk profiel
Re: Ibrance (Palbociclib) en Femare (Letrozole) - Uitzaaiing borstkanker naar lever
« Reactie #210 Gepost op: februari 11, 2019, 19:06:23 pm »
Hoi Anna,

ik ben vanmorgen met veel stress naar de oogarts gegaan, ik denk dat ze het voelde aan mij, want die nam alle tijd voor mij en zo begripvol. Ze heeft eerst mijn ogen goed nagekeken, ontsteking is een stuk beter zei ze, maar niet weg. Dus moet nog een maand 2x per dag die cortisonedruppels doen. Ik legde haar uit dat mijn slechte oog momenteel niet te doen was en vroeg haar of dat  nog kon verbeteren, vertelde dat ik die last zo had sinds mijn bronchitis vorig jaar. Ja zei ze, denk dat wel dat dat nog gaat verbeteren, maar je hebt die bronchitis gehad, nu die ontsteking die nog niet weg is, je moet het wat tijd geven, maar je oog blijft wel een zekere mate klachten geven, ik zei: dat weet ik, als het maar verbetert. Oh ik was opgelucht toen ze dat zei, ik zei ook dat mijn oog veel drupte, vooral als ik ff buiten was en zo naar binnen ging, tja zei ze, daar kan ik niets aan doen, als het warmer weer word gaat dat ook verbeteren. Ik heb wel andere glazen nodig voor mijne leesbril, alléé maar 1 glas, want van mijn slechte oog ging ze niet veranderen, lees toch het meeste met dat goede oog, ik zei al lachend: alléé ik word nog goedkoop met de jaren.
Dus voorlopig moet ik nog geen beslissing nemen, ikke blij en voor niets gestresst
gr Sabine