Inge, we duimen voor je scan!👍👍👍
Rust maar goed en denk nog niet te veel aan zaaien en planten, rusten is een groot deel van je herstel! Hopelijk herstel je vlug van de operatie. Het is toch weer iets dat erbij komt,hé.
Anna, ik neem al sinds de operatie aan mijn rug pantomed een half uur voor ontbijt, elke dag en dat werkt goed...door de vele pijnstillers dat ik nog neem ,moet ik dit elke dag nemen.
Ik zit nu in de derde week van mijn vierde kuur, 2de kuur van 100mg ipv 125mg. Ik heb ook het gevoel dat mijn lichaam zich begint aan te passen, de eerste weken voelde ik me betrekkelijk beter en had ik wat meer ‘courage’, zondagavond liep het even mis, tijdens het avondeten buiten op het terras kreeg ik een vapeur en inderdaad ,Anna, het warme weer deed er geen goed aan...ik voelde mij ongemakkelijk, draaierig , slecht,...met als gevolg een huilbui erbovenop....
Maandag was een dag van platte rust want het was er nog niet helemaal uit. Ik dacht dat het voor de ganse week zou zijn maar gelukkig was het dinsdag beter. De flexofytol doet goed zijn werk na drie maanden nemen, misschien heeft ook het warme weertje hier invloed op...
Deze nacht om 24u wakker geworden ,last van buikpijn en de neiging om te braken, vanwaar dat nu weer komt weet ik niet, gelukkig nu geen last meer van....
Ik slaap nog steeds heel veel, 10 tot 11 u per nacht, overdag rust ik af en toe maar slaap niet echt.
Ik geniet ook enorm van de meditatie en nu kan ik die buiten doen, zalig!
Volgende week pilvrije week en op 23 mei bloedafname....hopelijk zijn we vertrokken voor lange tijd met zo min mogelijk last....
Groetjes,
Geniet nog van het mooie weertje...
Learn from yesterday
Live for today
And hope for tomorrow.
Jufke Sandra