Auteur Topic: prostaatkanker op 45 jaar  (gelezen 6673 keer)

limman

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Re: prostaatkanker op 45 jaar
« Reactie #30 Gepost op: juni 01, 2018, 14:20:39 pm »
Beste Daniel

Mag ik vragen waar je die inspuitingen moet zetten , heb er zelf nog nooit van gehoord, wat men me wel verteld heeft is een soort pompje laten inplanten maar eerlijk gezegd heb ik er geen interesse meer in . Bij de volgende controle ga ik het nog eens vragen welke echte middelen er zijn want die pillen helpen soms wel soms niet en zoals iedereen heeft zegt het is meestal iets van vrij korte duur je moet je haasten of de erectie is weg.Heb me er wel bij neergelegd dat dit hoofdstuk een afgesloten iets is met soms nog eens plezier als alles werkt ,maar het blijft een gek iets als het op commando moet .
Bij de volgende consultatie ga ik de uroloog eens vragen wat het gebruik van inspuitingen inhoud en hoe -wat .

Groeten,Rudi

limman

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: juni 02, 2018, 22:36:25 pm »
Dag Daniel

Bedankt voor deze info want het is moeilijk om met buitenstaanders erover te praten,niet dat ik me schaam om erover te praten hoor maar ik loop het niet te verkondigen . Mijn levenspartner is trouwens ook arts en dat helpt wel ,maar je kan ook niet steeds je vragen afvuren op andere mensen want dan word het na een tijdje vervelend en uiterlijk zullen we er wel goed en normaal uitzien .Wat betreft die inspuitingen ok  dat ga de volgende keer aan mijn uroloog eens vragen,ik weet wel dat er vroeger gezegd is dat een ingeplant pompje wel een mogelijkheid zou kunnen zijn .
Nu behelp ik me met de pillen en zoals eerder gezegd soms werkt het soms niks ,wat ik wel al ervaren heb is dat ik plots wel onverwacht een erectie krijg ,voornamelijk s'morgens zelf zonder gebruik van medicatie en dat de penis dan echt hard staat ,gek he .
Met spuitjes ga ik wel niet beginnen denk ik is nogal gecompliceerd  .
Mag ik je leeftijd ,ik ben 62 jaar en nu juist 1 jaar 3 maand en 10 dagen geopereerd .

Groeten,Rudi

Manu

• Nieuwkomer
  • *
  • Alleen ben je sneller maar samen kom je verder!
    • Bekijk profiel
    • Prostaatkanker op 45 jaar
« Reactie #32 Gepost op: juni 18, 2018, 21:51:49 pm »
Dag Rudi,

Ik had nog even willen reageren op uw vorig berichtje.

Het lijkt mij toch ook een goed teken bij u dat er een erectie is zonder gebruik te maken van medicatie. Dat wil dan toch zeggen dat de zenuwen (deels?) gespaard zijn gebleven en alles aan 't herstellen is.
Ik heb eigenlijk hetzelfde... 's nachts voor iets wakker worden en merken dat ik een harde erectie heb. Bij het vrijen is dit dikwijls minder hard... mentaal...?... ook de eigenlijke zin (opwinding) is veel minder dan voor de operatie ervaar ik.

groeten,
Manu

limman

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: juni 19, 2018, 12:51:41 pm »
Dag Manu ,

Vind het ook wel gek maar de laatste tijd begint het beter te werken soms zelfs zonder pil ,het is zo een beetje van soms heel goed soms wat minder. Ik heb de laatste twee maanden ook al opgemerkt dat is s'nachts een harde erectie had net zoals ervoor en ze blijft dan ook redelijk lang .
Bij het vrijen is met opgevallen dat het soms wel minder hard is maar toch ,misschien mentaal dat men denkt nu moet het gebeuren en men minder ontspannen is .
Maar met wat ik nu de laatste twee maanden ondervind mag ik niet klagen.
Het zal een herstel zijn van langere duur want ik ben nu toch al 1 jaar en ongeveer 4 maand geleden geopereerd dus dat is al een tijdje he .
Maar als jij soms ook een harde erectie krijgt wil dat toch ook zeggen dat de zenuwen best gespaard zijn geweest want anders lukte dat zelfs niet meer ,ok dat er wat schade is berokkend dat zal wel ,en dat men op dat vlak geduld zal moeten hebben voor alles terug degelijk gaat werken.
Wat de opwinding betreft moet je soms eens in gedachte wat geile fantasie  bedenken dan lukt het ook beter .
Hopelijk nog veel beterschap en tot de volgende .

Groeten,Rudi

Manu

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: september 12, 2018, 19:41:22 pm »
Beste lotgenoten,

Vorige week had ik terug een controle (operatie is nu zo'n 9 maanden geleden) en mijn psa was nog steeds kleiner dan 0.01.
Prima nieuws dus  :)

groeten,
Manu

limman

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: september 19, 2018, 18:38:04 pm »
Hoi

Goed nieuws man ,houden zo zou ik zeggen.

Manu

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: oktober 21, 2018, 16:10:50 pm »
Beste lotgenoten,

Het is nu een jaar geleden dat ik (even) stopte met werken om me voor te bereiden op mijn operatie die op 8 november 2017 gebeurd is. Hoe ik mij vandaag voel en hoe ik erop terug kijk na een jaar heb ik proberen te schrijven in een nieuwe blogpost.

Door erover te schrijven helpt het jullie mogelijk ook ? ;)

https://prostaatkankerop45.blogspot.com/2018/10/back-in-time.html

groeten,
Manu