Auteur Topic: Docureeks Eén - Gezinnen gezocht!  (gelezen 1429 keer)

Geronimo - Eén

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Docureeks Eén - Gezinnen gezocht!
« Gepost op: maart 02, 2017, 10:03:53 am »
Hallo,

Wij van het productiehuis Geronimo, bekend van onder andere Flying Doctors en Missie Mosango, zijn volop bezig met de voorbereidingen van een nieuwe docu-reeks voor Eén, genaamd ‘Het Gezin’. Hiervoor zijn we op zoek naar toffe Vlaamse gezinnen, die volgens ons de hoeksteen van onze samenleving vormen. We mikken op diversiteit in samenstelling van het gezin, religie, geografische ligging, samenlevingsvorm enzovoort. Een gezonde mix uit alle lagen van de samenleving dus. De focus van het programma ligt op de sleutelmomenten die een gezin meemaakt. We willen leuke, kleine, grootse, onverwachtse en droevige gebeurtenissen binnenshuis vastleggen.

We streven er naar om op een integere manier serene en echte verhalen te vertellen, die thuishoren op een familiezender zoals Eén. Naast geboortes, huwelijken, een nieuwe job, verjaardagen enzovoort maakt ziekte jammer genoeg ook deel uit van het gezinsleven. Iedereen kent in zijn nabije omgeving wel iemand, die vecht tegen kanker. Vandaar dat we op zoek zijn naar moedige gezinnen waarvan iemand tegen kanker strijdt.

Moest u interesse hebben om deel te nemen aan ons programma mag u me altijd vrijblijvend contacteren. Ik beantwoord graag al uw vragen en opmerkingen.
Ik besef dat dit een gevoelig thema is. Vandaar dat ik mezelf en het programma ook altijd even persoonlijk aan u wil komen voorstellen.

Vriendelijke groet,
Anne Hendriks

0484402125
anne@geronimo.be

Eén - Geronimo
https://www.een.be/een/een-zoekt-vlaamse-gezinnen