Auteur Topic: GEZOCHT: Figurante voor nieuwe Flair reclamespot  (gelezen 1066 keer)

lieselotral

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
GEZOCHT: Figurante voor nieuwe Flair reclamespot
« Gepost op: maart 01, 2017, 13:49:16 pm »
Hallo,

Ik ben Lieselot, producer bij Motionmakers, productiehuis van Videohouse (Vilvoorde).
Voor de nieuwe reclamespot van Flair zijn wij op zoek naar sterke vrouwen die hun ding doen op een Flairse manier.
De 30-seconden spot zal bestaan uit een 20 tot 30-tal scenes van verschillende vrouwen, elke scene zal dus ongeveer 1 à 2 seconden duren.
De scenes omvatten heel uiteenlopende situaties: bv. Een vrouw doet motorcross, een transgender vrouw, een girlsnight, een vrouw met een beugel, …
Een sterk verhaal vonden wij dat van een vrouw die vecht tegen kanker. Een belangrijk element in elke scene is fun, lachen en positiviteit. Ook voor deze scene zijn we op zoek naar vrouw die positief ingesteld staat t.o.v. haar gevecht tegen kanker en vol goede moed zit.

Omwille hiervan mijn vraag aan jullie:
We zouden op 7 – 8 of 9 maart dit verhaal van een vrouw die vecht tegen kanker willen verfilmen. Eén van deze dagen zou je je een uurtje vrij moeten kunnen maken hiervoor. I.v.m. de doelgroep van Flair zoeken we een vrouw tussen 20 en 40 jaar die dit eventueel zou zien zitten. Er is hiervoor ook een vergoeding voorzien van €100 voor de figurante.

Zie jij deze uitdaging wel zitten? Laat me dan zo snel mogelijk iets weten via dit forum, via lieselot@motionmakers.be of via 02 254 49 37.

Alvast bedankt!

Groetjes,
Lieselot