Auteur Topic: Fundraising voor ziekenhuisfactuur  (gelezen 1844 keer)

Emymichael

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Fundraising voor ziekenhuisfactuur
« Gepost op: januari 12, 2017, 09:52:41 am »
Beste mensen allemaal. Ik ben een fundraising gestart voor de ziekenhuisfactuur van mijn vriend betaald te krijgen. Zoals jullie zelf wel weten komen er veel kosten bij kanker kijken.  Paar jaar terug kreeg mijn vriend voor de eerste keer hodgkin stadium 4b. Had nog 1 % overlevingskans. Hij is in coma gegaan en woog nog 35 kg. Hij heeft toen 6 maand gevochten in het ziekenhuis en miraculeus genezen. Afgelopen juni is hij hervallen. Opnieuw stadium 4b. Hij heeft chemobehandelingen gehad en een stamceltransplantatie. Volgende week krijgt hij een pet scan om te zien of hij in remissie is. Wij hebben 4 kleine kinderen en maar 1 inkomsten want mijn vriend heeft geen recht op ziekte-uitkering doordat hij de maanden voor zijn ziekte geen inkomsten had. Wij willen de rekeningen van het ziekenhuis zo vlug mogelijk betaald zien want nu lijd heel mijn gezin eronder. Wij willen de zware periode afsluiten. De kosten zijn nog niet voorbij want alle tanden van mijn vriend zijn getrokken geweest voor zijn stamceltransplantatie omdat het een infectiegevaar was. Hij heeft dus een nieuw gebit nodig en dat kunnen we op dit moment ook niet bekostigen. Hopelijk delen jullie mijn post op sociale media en zijn er nog mensen met een groot hart die een jong gezin willen helpen aan een betere toekomst
https://www.gofundme.com/2x-kanker-overwonnen?pc=fb_co_dashboard_a