Soorten kanker > Longkanker

immuuntherapie longkanker met uitzaaiingen

(1/1)

piet:
 heb operatie gehad in januari aan longen stuk verwijderd geen chemo en bestralingen in maart groot gezwel buitenwaarts aan drainaige groeide als een speer stond op springen bestralingen,ook verschillende uitzaaiingen op longvlies,dan chemo maar hiermede gestopt door problemen bloedplaatje,bloedcellen enz nu aanvraag gedaan voor immuuntherapie maar afgewezen wat nu ? voel me wel goed maar wil toch wel weten wat er zal gedaan worden aan verdere behandeling,ben 64 jaar,heb 3 jaar geleden ook al mondkanker gehad maar dit is ok na 6 maandelijkse controle

Pappadisco:
Dag Piet,
Jammer dat je bent afgewezen voor de immuno therapie. Weet je ook waarom en zo ja laat het mij eens weten aub. Welke behandeling krijg je momenteel en slaat deze aan? NB. Ik heb longkanker met uitzaaiigen naar de lever en ik wordt hiervoor behandeld in het UZG (België). Er is helaas géén lotgenotengroep longkanker in Vlaanderen (België) en ik probeer mij te oriënteren wat ik moet of kan doen om zo een groep op te richten. Met een vriendelijke groet. Hans Holtrust - 0478/235 644

Ilse:
Ik heb ook longkanker, en mis het ook om met lotgenoten te kunnen praten.
Ik heb nooit gerookt, en dan ben je nog meer een uitzondering als je dan longkanker krijgt.  Ik ken niemand in mijn situatie met wie ik er over kan praten.  Ik heb wel hele goede vrienden bij wie ik terecht kan, en dat helpt wel, maar ik zou het ook fijn vinden om met lotgenoten te kunnen praten.

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie