Auteur Topic: Suiker is gif en voedt tumoren!  (gelezen 2467 keer)

Leen DR

• Bekijk profiel
Suiker is gif en voedt tumoren!
« Gepost op: mei 27, 2016, 19:50:51 pm »
Suiker is giftig:
Lees op onderstaande link:
http://voedzo.nl/geen-suiker/suiker-is-gif/

Al wie kanker heeft, stop met suiker en bewerkte voeding eten, eet ECHT voedsel is naar mijn mening het beste advies.
Het zal je misschien niet genezen, maar zo voedt je de kanker tenminste niet meer.

Fruitsap is ook geen goed idee, dan neem je enkel het sap met de suikers en verlies je veel van de vezels. Dit zorgt voor insuline pieken.
Eet je de vrucht in zijn geheel, dan wordt de suiker geleidelijk aan opgenomen en dat is gezonder.

Core

• Bekijk profiel
Re: Suiker is gif en voedt tumoren!
« Reactie #1 Gepost op: mei 29, 2016, 10:08:24 am »

Inderdaad, je lichaam heeft suiker nodig om te functioneren. Het is wél zo dat we met zijn allen veel te veel suiker eten en dat het moeilijk is om nog voeding te vinden waar géén suiker is toegevoegd. Dat hebben we dan te danken aan de voedingsindustrie.
Suiker vermijden en gezonder eten en vooral meer bewegen? Natuurlijk. Maar het zo stellen dat je door het niet eten van suiker kanker niet meer voedt (en drastisch verminderd) is ook weer zoiets dat niet klopt.
Als het allemaal zooooo simpel zou zijn....... :'(

Leen DR

• Bekijk profiel
Re: Suiker is gif en voedt tumoren!
« Reactie #2 Gepost op: mei 30, 2016, 21:18:23 pm »
Zoals ik zei, zoveel mogelijk suikervrij eten zal je misschien niet genezen, maar zo zal de tumor minder snel of niet meer groeien.
Het is volgens mij 1 van de vele oorzaken van kanker.