Soorten kanker > Longkanker

massage voor kankerpatienten

(1/2) > >>

sonny:
Hallo iedereen
Mijn man heeft al vijf jaar longkanker met uitzaaiingen naar de hersenen, heeft daardoor veel pijn en ongemakken. nu heb ik op internet gezocht naar massages voor kankerpatienten en heb die gevonden.
Mijn man gaat op 17 juni naar het UZ gent voor een herbalanceringsmassage speciaal voor kankerpatienten, je kan dat niet overal doen, dat zijn speciale massages voor kankerpatienen en dat wordt speciaal aangeleerd.
In het UZ gent is dat gratis en duurt een uur, je mag dit zoveel doen als je wilt en als er plaats is want elke patient moet natuurlijk kunnen gaan en ze doen dat alleen de donderdag en de vrijdag. Het is geen drukmassage maar eerder een ontspanningsmassage.
Ik ben benieuwd hoe dat zal zijn, en daarom mijn vraag of daar al iemand ervaring mee heeft, graag zou ik dat van jullie vernemen.
groetjes, Sonja

witte vlinder:
hoi Sonja,

hier in Hasselt geven ze die herbalanceringsmassage ook, heb daar al vele malen gebruik van gemaakt
Ik heb er maar 1 woord voor: Zalig, het duurt een uur maar ik vind het nog té rap voorbij
zo ontspannend, zo fijn om te ondergaan
hier in Hasselt is dat vzw de witte roos die zich daar mee bezig houdt
ben die mensen zo dankbaar dat ze dat willen doen
is echt een aanrader voor iedereen
groetjes Sabine

Core:

Fijn om te vernemen want daar heb ik zo'n behoefte aan en bij een "gewoon" schoonheidsalon vind ik het niet zo prettig om naartoe te gaan. Heb op de site van vzw Witte roos gezien dat deze ook in UZ leuven doorgaan.
 :)

krietje:
Hey,

Een massage kan zo'n deugd doen. Frank heeft een keer een massage aan huis gehad aangeboden door de palliatieve dienst hier bij ons. Hij heeft daar toen van genoten.
Jammer dat wij niet wisten dat het in Gent ook mogelijk was.
Geniet ervan met volle teugen.

Liefs
Krietje

Core:

Bedankt vd tip.
Alleen jammer dat deze zaken niet meer in de schijnwerpers worden gezet. Veel van zo'n "extra's" kom je vaak als per toeval te weten terwijl die zouden int groot moeten geafficheerd staan op de dagzalen en kankerafdelingen. Want het zijn toch dikwijls die dingen die het allemaal wat draaglijker maken e.
Ik heb alleszins een mailtje gedaan naar de vereniging waar en hoe ik voor zo'n behandeling terecht kan.
 :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie