Auteur Topic: Artikel jongeren met darmkanker  (gelezen 2923 keer)

Silke Hintjes

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Artikel jongeren met darmkanker
« Gepost op: maart 10, 2016, 15:57:07 pm »
Hallo iedereen

Mijn naam is Silke Hintjes, studente journalistiek aan de Erasmushogeschool in Brussel.

Tijdens de maand maart wordt darmkanker wat extra in de verf gezet en ik wil daarbij helpen. Bij deze zou ik graag een artikel schrijven over jonge mensen met darmkanker. Jullie zijn het vast met mij eens dat veel mensen denken dat darmkanker een ziekte is die enkel 50-plussers treft, maar dat is natuurlijk niet zo. Met mijn artikel wil ik jonge mensen bereiken om hen te laten weten dat ze niet laks mogen omgaan met de symptomen van darmkanker.

Ik schrijf dit artikel voor Erasmix, de nieuwssite van de Erasmushogeschool. In principe is dit een nieuwssite voor het grote publiek , maar uiteraard zijn het vooral de studenten en docenten die het lezen, het ideale publiek om het te hebben over jonge mensen met darmkanker.

Bij deze wil ik jullie vragen of jullie mij kunnen helpen.  Om mijn artikel extra kracht bij te zetten ben ik op zoek naar iemand die zijn of haar verhaal aan mij wil vertellen en daarmee jongeren op deze ziekte wil wijzen.
Ben je tussen de 18 en 30 jaar oud en heb je zin om hieraan mee te werken? Aarzel dan zeker niet en stuur mij een mail (silke.hintjes@student.ehb.be) of bel naar 0479 95 36 38 en dan zien wij elkaar zo snel mogelijk om voor eens en voor altijd jongeren duidelijk te maken dat ook zij darmkanker kunnen  krijgen.

Hopelijk zijn jullie even enthousiast als ik en kunnen jullie mij helpen.

Met vriendelijke groeten

Silke Hintjes

Silke Hintjes

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Re: Artikel jongeren met darmkanker
« Reactie #1 Gepost op: maart 13, 2016, 20:27:18 pm »
Beste mensen
ik ben nog altijd op zoek naar iemand die mij en daarbij ook verschillende andere jongeren wil helpen om iets bij te leren over darmkanker. Ben jij iemand die mij jouw verhaal wil vertellen, aarzel niet en neem contact met mij op. Je zou er mij en vele anderen een groot plezier mee doen.

Met vriendelijke groeten
Silke Hintjes