Auteur Topic: boek 2x kanker  (gelezen 1855 keer)

witte vlinder

• borstkanker van 2006, herval in 2012 en 2017
    • Bekijk profiel
boek 2x kanker
« Gepost op: februari 06, 2016, 12:47:52 pm »
hoi allemaal,

Boekscout, gaat mijn boek "2x kanker, 2x gewonnen gevecht" uitgeven. De uitgever wil aan een selecte groep mensen, die mogelijk geïnteresseerd is, een promotiemailing sturen op het moment dat het boek beschikbaar is.
de uitgever heeft mij verzekerd dat je e-mailadres alleen gebruikt zal worden voor het verzenden van de promotiemailing van mijn boek. Je zult dus éénmalig een bericht van hem ontvangen. Dat is in mijn contract met Boekscout ook als volgt vastgelegd:
"De uitgever zal de door de auteur verstrekt e-mailadressen uitsluitend en eenmalig gebruiken voor toezending van de promotiemailing voor het boek van de auteur. De adressen zullen niet voor andere doeleinden worden gebruikt, en ze zullen ook niet aan derden worden verstrekt."

Als je deze promotiemailing van Boekscout wilt ontvangen, laat me dat dan even weten dan kan ik je e-mailadres aan de uitgever doorgeven. Kopiëer in dat geval onderstaande zin in je mail naar mij:
ik geef toestemming voor gebruik van mijn mailadres voor het toezenden van een eenmalige promotiemailing
vriendelijke groeten
Sabine Moons

Ik heb zoals je hierboven leest een boek geschreven over mijn 2x kanker, een kleine uitgeverij wilt mijn boek uitgeven, ik moet nu zorgen voor zoveel mogelijk e-mailadressen voor promotiemailing. De opbrengsten van mijn boek wil ik schenken aan 2 goede doelen: kankeronderzoek en aan garen om mutsen te maken voor kankerpatiënten. Als je hieraan wilt meehelpen en mij wilt steunen, kopieer dan bovenstaande zin in de mail hierboven en kopieer dat in een mail naar mij, mijn mailadres: sabine.moons@telenet.be
Jullie zouden me ook enorm vooruit helpen om dit ook op jouw facebook te zetten, zodat het zoveel mogelijk rondgaat
alvast hartelijk bedankt en ik kijk al uit naar de vele mailtjes xxx