Hoi Marlgijs,
Fijn, dat je inmiddels je eigen weg aan het vinden bent om met alle tegenspoed om te gaan..
Het is niet mis als jezelf en partner met kanker te maken krijgt.. En ja, als partner is het net zo pittig!!
Door of met kanker, kom je in een nare rollercoaster waarvoor geen standaard richtlijnen zijn om er mee om te gaan.
Per dag of zelfs per uur kan het zo verschillen... meestal staan je gedachten niet stil.. is en was mijn ervaring.. hoe goed ik het ook probeerde.
En tja, inmiddels weet ik dat 't leven het best van dag tot dag geleefd kan worden.. geniet daardoor ook weer meer.
Want er is immers niks zeker in het leven..
Ik was ook altijd de sterke.. voor mijn overleden man enz... ook voor mezelf toen het k monstertje mij enkele keren plaagde.
Bijna altijd met de big smile en altijd gaat het goed..
Ergens gaf mij dat ook de power om het allemaal aan te kunnen.. dus was dat ook "goed"..
Dit heeft nadien toch wel een terugslag gegeven gehad, waar ik gelukkig ook weer uit geworsteld ben..
Doe vooral zoals het jou /jullie past.. luister naar goede of gemeende raad en laat het bezinken.. haal er uit wat past.. soms zie je dat niet gelijk in nl..
Praten kan je goed doen als je een goede gesprekspartner tegenkomt.. het is fijn als er geluisterd wordt zonder enige bemoeienis.. Het fijnst is als men je gewoon laat zijn, en je alles kunt zeggen zoals het is.. of voelt .
Tijd voor jezelf... jazeker, ook dat zijn de vitamientjes om de power te houden.. dus DOEN!!!
Hobby's leuk en zinvol.. maak er tijd voor.. Ook al komen er geen kaboutertjes die het werk overnemen

Veel power en sterkte voor jullie samen en rust in jouw bolleke....

Jet