Auteur Topic: Health & Happiness Blog : Baarmoederhalskanker op je 26 jaar !  (gelezen 2863 keer)

Stefanie Veraghtert

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Health & Happiness Blog : Baarmoederhalskanker op je 26 jaar !
« Gepost op: november 12, 2015, 13:13:30 pm »
Liefste lotgenoten,

Twee jaar geleden kreeg ik baarmoederhalskanker met 4 uitzaaiingen. Dit heeft heel mijn leven op zijn kop gezet en mijn toekomst zag er in 1 klap helemaal anders uit. Tijdens mijn behandeling en herstel was ik op zoek naar hoop, positieve verhalen en inspiratie om door de moeilijke periode te komen. Ik kon dit niet echt vinden op het internet en daarom besloot ik zelf een blog te maken voor mijn lotgenoten te steunen en mijn verhaal op een positieve manier te delen. Ik wens jullie allemaal veel liefde, kracht en steun.

Kanker op 26-jarige leeftijd, hoe overleef je dat ?

Ik wil graag mijn avontuur met jullie delen in een 365-dagen-challenge. Ik schrijf er elke dag een blogpost over met een stukje van mijn persoonlijk verhaal en een positieve boodschap. Als je samen met mij de uitdaging wil aangaan om terug een balans te vinden in je gezondheid, geluk en liefde, kom dan regelmatig eens langs op mijn blog om je te laten inspireren. Samen kunnen we groeien naar een gelukkige geest in een gezond lichaam.

Here we go : www.365dayscansurvive.com  <3

Veel liefs,

Stefanie

Rabaeys

• Nieuwkomer
  • *
  • You never walk alone
    • Bekijk profiel
    • mijn medi
Re: Health & Happiness Blog : Baarmoederhalskanker op je 26 jaar !
« Reactie #1 Gepost op: december 21, 2015, 14:36:35 pm »
Ik vind het een heel mooi initiatief Stefanie en ik ben zeker dat je verhalen heel veel steun zullen geven.
Het lezen van ervaring die je zelf ook meemaakt zorgen voor steun. Een teken dat je niet alleen bent.