Auteur Topic: Health & Happiness Blog : Baarmoederhalskanker op je 26 jaar !  (gelezen 2982 keer)

Stefanie Veraghtert

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Health & Happiness Blog : Baarmoederhalskanker op je 26 jaar !
« Gepost op: november 12, 2015, 11:54:57 am »
Liefste lotgenoten,

Twee jaar geleden kreeg ik baarmoederhalskanker met 4 uitzaaiingen. Dit heeft heel mijn leven op zijn kop gezet en mijn toekomst zag er in 1 klap helemaal anders uit. Tijdens mijn behandeling en herstel was ik op zoek naar hoop, positieve verhalen en inspiratie om door de moeilijke periode te komen. Ik kon dit niet echt vinden op het internet en daarom besloot ik zelf een blog te maken voor mijn lotgenoten te steunen en mijn verhaal op een positieve manier te delen. Ik wens jullie allemaal veel liefde, kracht en steun.

Kanker op 26-jarige leeftijd, hoe overleef je dat ?

Ik wil graag mijn avontuur met jullie delen in een 365-dagen-challenge. Ik schrijf er elke dag een blogpost over met een stukje van mijn persoonlijk verhaal en een positieve boodschap. Als je samen met mij de uitdaging wil aangaan om terug een balans te vinden in je gezondheid, geluk en liefde, kom dan regelmatig eens langs op mijn blog om je te laten inspireren. Samen kunnen we groeien naar een gelukkige geest in een gezond lichaam.

Here we go : www.365dayscansurvive.com  <3

Veel liefs,

Stefanie

Zwaluw

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Re: Health & Happiness Blog : Baarmoederhalskanker op je 26 jaar !
« Reactie #1 Gepost op: november 19, 2015, 18:52:10 pm »
Super idee! Heel wat lotgenoten zullen hier deugd van hebben. Want daar hebben de bezoekers van dit forum toch het meeste nood aan: verhalen van mensen waarmee het jaren na de diagnose, jaren na de ingrepen en behandelingen, nog goed mee gaat.
Ik wens je veel sterkte en succes. Hopelijk volgen er nog velen je fantastische voorbeeld! :D

witte vlinder

• borstkanker van 2006, herval in 2012 en 2017
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: december 23, 2015, 17:39:38 pm »
hoi Stefanie,

wat een goed idee v

witte vlinder

• borstkanker van 2006, herval in 2012 en 2017
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: december 23, 2015, 17:41:18 pm »
hoi Stefanie,

wat een goed idee van je, ben al op je blog gaan kijken, mooi en inspirerend om te lezen
je schrijft mooi, ik heb na mijn eerste kanker een boek uitgebracht en heb nu mijn 2de boek af
het doet goed om van je af te schrijven en tegelijkertijd hebben andere lotgenoten er ook iets aan
nog veel succes met je blog, ga er zeker nog naar kijken
groetjes Sabine