Auteur Topic: lotgenoten met agressieve en uitgezaaide prostaatkanker  (gelezen 2107 keer)

levar

• **
    • Bekijk profiel
lotgenoten met agressieve en uitgezaaide prostaatkanker
« Gepost op: oktober 29, 2015, 14:19:12 pm »
Zoals beloofd ben ik dan hier met het resultaat van mijn consultatie gesprek van de professor.Wel er werd mij gezegt dat normalerwijze zo wie zo
dient opgestart te worden met hormoon therapie. voor mij  met casodex 150 en aanvullend met zoladex.Nu ik moest nog niet panikeren want sommige uitzaaiingen waren nog zeer klein een kopspeld groot amper zichtbaar ., nu het waren er meer dan drie en dat zou je men niet kunnen bestralen .Ik moest voor meer dan een half uurtje terug de wachtzaal in ,inmiddels werd met het team besproken alsook met andere mensen in het ziekenhuis voor een andere optie en ja hoor  ,Indien hij mij zou bestralen en het blijkt naderhand dat er nog meer uitzaaiingen zijn ja dan was deze behandeling zinloos , dus gaan wij wachten tot de volgende afspraak op 26 januari er wordt dan onmiddellijk bloed getrokken en direct daarna een choline pet scan gemaakt. indien blijkt dat alles gebleven is dan zou men mogelijker wijze toch kunnen bestralen en anders wordt het hormoontherapie tot daar aldus de professor.Zodoende ben ik dan toch 3en een half jaar zonder medicijnen en heb ik nog steeds nergens geen last van, gelukkig maar zou ik zeggen
Het is de bedoeling dat iedereen positief zou moeten zijn  en op zoek gaan naar eventuele mogelijke oplossingen of uitstellen van bepaalde behandelingen want mijn uroloog heeft mij ooit gezegt :ik volg de gewone klasieke geneeskunde maar ik wil bewijzen dat ik nu meer dan 3 jaar ontsnap ben aan FIRMAGON( ja lees de bij sluiter maar eens) dan begrijpen jullie waarom ik zo blij ben ,niettegenstaande dat ook niet blijft duren maar heb toch mijn levenskwaliteit tot op heden kunnen behouden.ik bedank iedereen die mij tot nu toe altijdt gesteunt hebben en wens iedereen heel  veel sterkte en hoop dat men iets aan mijn verhaal heeft gehad . groetjes levar