Auteur Topic: Koffieochtend in Gent  (gelezen 3140 keer)

Karel

• **
  • Acute Myeloïde Leukemie sinds 16/01/2014
    • Bekijk profiel
Koffieochtend in Gent
« Gepost op: augustus 18, 2015, 15:48:18 pm »
Dag iedereen,

Ik ben vandaag voor de eerste keer naar de koffieochtendbijeenkomst van Kom Op Tegen Kanker in Gent geweest. Ik heb veel kunnen praten zowel over kanker als over andere dingen. Lotgenoten begrijpen je situatie toch veel beter vind ik. Zelfs mijn eigen familie snappen bepaalde zaken niet goed omdat ze zelf geen kanker hebben gehad (ik verwijt het hun niet). Ik heb vandaag nogmaals het gevoel gekregen dat ik eerder tijdens mijn behandeling wat te terughoudend ben geweest om dingen te doen. Ik heb nu geleerd dat je ondanks je beperkingen eigenlijk best nog veel kan gaan doen in je leven.

Ik vond het zeker de moeite waard en ik zal op 1 september terugkomen. Ik kan het dus voor iedereen hier aanraden om er naar toe te gaan.

Ik wil de vrijwilligers van Kom Op Tegen Kanker nog bedanken voor de goede ontvangst en alle hulp die ze me aangeboden hebben.

Groetjes, Karel

Ampie

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Re: Koffieochtend in Gent
« Reactie #1 Gepost op: augustus 20, 2015, 13:59:57 pm »
Dag Karel

Dat is fijn voor jou, maar hoe komt het dat ik daar niets over gehoord heb? Is het een bijeenkomst enkel voor mensen met een bepaald soort kanker misschien?

Zou je zo goed willen zijn  het e-mailadres  door te sturen, waar ik zou kunnen inschrijven,?

Bedankt,

Ampie

Karel

• **
  • Acute Myeloïde Leukemie sinds 16/01/2014
    • Bekijk profiel
Re: Koffieochtend in Gent
« Reactie #2 Gepost op: augustus 20, 2015, 16:27:23 pm »
Dag Ampie,

Ik had eigenlijk deze post gemaakt om er de mensen hier er een beetje warm voor te maken en voor mensen zoals jou die er nog niet over gehoord hebben. Het probleem is dat er helaas veel mensen met kanker niet weten dat al deze initiatieven bestaan. Ik was trouwens zelf ook een van die mensen totdat er een verpleegster in het uz Gent mij een vakantie voor jongeren in Oostende heeft voorgesteld. Daarna is bij mij de bal aan het rollen gegaan en ben ik actief op internet gaan zoeken van wat er zo allemaal georganiseerd wordt. Op die manier heb ik ook dit forum gevonden.

Op volgende site http://www.allesoverkanker.be/activiteiten staan er veel activiteiten. De koffieochtend in Gentbrugge is voor alle mensen met kanker en je hoeft je eigenlijk niet echt in te schrijven. Zie ook http://www.allesoverkanker.be/activiteiten/koffieochtend-0?activity=2901_16 . Op 1 september wordt die reeds opnieuw georganiseerd. Je bent zeker welkom en ik kijk er al naar uit je te ontmoeten.

Heb je nog vragen, stuur dan gerust een mail naar peter.bruggheman@komoptegenkanker.be

Ik had de koffieochtend reeds vermeld in mijn verhaal over mijn leukemie dat ik heb. ( http://forum.allesoverkanker.be/index.php/topic,5004.0.html ). Ik kan me perfect inbeelden dat je dit niet gelezen hebt. Ik lees bijvoorbeeld ook niet alles over borstkanker.

Groetjes, Karel