Auteur Topic: vraag  (gelezen 1453 keer)

Julie

• Gast
vraag
« Gepost op: december 16, 2006, 14:02:10 pm »
Beste vrouwen en mannen,

Ik ben op zoek naar iemand onder jullie. Mijn naam is Julie Mortier en ik ben studente Journalistiek aan de Artevelde Hogeschool in Gent. Als eindwerk maak ik een televisiereportage over moedige vrouwen die hun leven met borstkanker zo gewoon mogelijk proberen verder te zetten. Ik besef dat dit vanuit mijn standpunt gemakkelijk is gezegd. En dat dit nu geen prioriteit is voor u. Ik ben zelf een jonge tante verloren aan kanker en ik heb dit van dichtbij meegemaakt. Ik was toen 14 jaar maar ik moet nog vaak aan haar denken. Op mijn 21 e wil ik het nu graag wat beter begrijpen. Daarom ben ik op zoek naar een vrouw die mij wil uitleggen wat deze strijd inhoudt en hoe zij op haar manier probeert verder te bouwen. Voor zichzelf, haar gezin en vrienden. Ik ben vetrokken vanuit schoonheidssessies voor vrouwen met kanker. Ik vraag me af hoe vrouwen hier tegenover staan. Vindt u dit zinvol? Bent u bereid om zo’n sessie te volgen?
Nu is mijn vraag of er iemand onder u wil mee werken aan mijn project. Ik verzeker u dat het een respectvol portret wordt. Deze reportage wordt niet uitgezonden op de televisie, enkel mijn leerkrachten krijgen die te zien. Bovendien is er een volledig inzagerecht. Ik wil graag begrijpen en vastleggen wat deze ziekte precies doet met een vrouw op alle vlakken in haar leven.

Wie wil meewerken kan mij een mail sturen naar mortierjulie@hotmail.com
Of mij bellen op het nummer 0485/233103

Alvast bedankt,
Vriendelijke groeten

lacuisine

• Gast
Re:vraag
« Reactie #1 Gepost op: december 17, 2006, 17:41:08 pm »
Hallo Julie,
Ik las je oproep met grote interesse.