Auteur Topic: Vochtretentie bij Aromasin  (gelezen 1374 keer)

Anaïs

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Vochtretentie bij Aromasin
« Gepost op: maart 23, 2015, 13:21:46 pm »
Hallo lotgenoten!
Allereerst wil ik even zeggen dat ik enorm veel respect heb voor jullie allemaal. Zelf zit ik momenteel in een dipje. In 2012 werd borstkanker vastgesteld. Ik kreeg een borstsparende operatie en bestralingen. Ik vond de kanker eigenlijk nog best meevallen en heb alles dapper doorstaan: het verharde litteken, de brandwonden bij de bestraling, de vervelende Nolvadex waardoor ik poliepen in de baarmoeder kreeg met een operatie tot gevolg, de haaruitval, etc. Sedert een half jaar neem ik nu Aromasin en eerlijk gezegd verlang ik terug naar de Nolvadex. Ik ben 1.54 m klein en mijn normale gewicht schommelt tussen 50 en 52 kg. Ik ben ondertussen 6 kg bijgekomen, heb skelet- en spierpijn waardoor ik net een oudje van 80 lijk, mijn gezicht staat vol acné, mijn haar valt enorm uit en ik houd vocht vast. Het zit werkelijk overal dat vocht, tot zelfs in mijn gelaat: mijn ogen zitten half dicht. Sporten, vochtafdrijvende pillen, eten als een konijn, het helpt allemaal niets. Ik moet sowieso erg op mijn voeding letten want ik heb ook colitis ulcerosa en pre-diabetes (erfelijk en ergerlijk!). Ik heb er allemaal mee leren leven maar dit gaat mij iets te ver. Ik durf nauwelijks nog buiten te komen. Kan iemand mij helpen a.u.b.?
Dikke knuffel voor jullie allemaal!