Auteur Topic: terugbetaling hospitalisatie preventieve bilaterale mastectomie/reconstructie  (gelezen 3290 keer)

baka 020476

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
Hallo

In oktober 2014 onderging ik een bilaterale mastectomie met reconstructie (eigen weefsel) Ik ben namelijk BRCA 2 gemuteerd en had hoge kans op borstkanker.

Mijn makelaar informeerde telefonisch bij mijn verzekeringsmaatschappij AG en kreeg daar te horen dat dit verzekerd was mits medisch attest.   Mijn makelaar bevestigde me dit per mail en  ik stuurde een medisch attest maar een maand later bij de aangifte van mijn operatie krabbelden ze terug en willen ze niet tussenkomen voor het ereloon van mijn plastische chirurg die de reconstructie deed.   

Zijn er mensen die in mijn geval zijn en wel terugbetaling kregen van AG?

Ik overweeg namelijk een advocaat onder de arm te nemen.  Alle hulp zou welkom zijn!!!!

fee

• Bekijk profiel
Re: terugbetaling hospitalisatie preventieve bilaterale mastectomie/reconstructie
« Reactie #1 Gepost op: februari 24, 2015, 21:00:24 pm »
Ik stond in het zelfde schuitje bij DKV,
een ander persoon had het wel teruggekregen, ik niet
vond ik niet kunnen
mijn makelaar zette er een advocaat op, heeft niks uitgehaald
die dame die alles terug kreeg heeft het geluk gehad dat de arts die haar recontrsuctie deed een ander nomenclatuurnr gebruikt
die in feite niet voor reconstructie's is, dus als je arts wil "foefelen" laat het hem maar doen zou ik zeggen