Auteur Topic: kanker bij iemand zeer dierbaar  (gelezen 3695 keer)

peggy

• Gast
kanker bij iemand zeer dierbaar
« Gepost op: maart 30, 2004, 15:08:13 pm »
Hoi iedereen die dit leest, mijn naam is Peggy en graag zou ik in contact komen met mensen die momenteel zoals ik iemand dierbaar aan het verliezen is door kanker.
Mijn moeder is sinds 2002 in behandeling voor ovariumcarcinomen. Mijn moeder sluit mij vaak uit in deze moeilijke periode, waarschijnlijk om mij te sparen in deze moeilijke periode, maar toch heb ik nood aan een gesprek met iemand.

moppie

• Gast
Re:kanker bij iemand zeer dierbaar
« Reactie #1 Gepost op: maart 30, 2004, 15:20:26 pm »
Dag Peggy
Graag wou ik even reageren op jou berichtje.Ik ben zelf in 2001 behandeld voor eierstokkanker,moest je behoefte hebben om contact te nemen dan ben je altijd welkom,groetjes moppie :)

peggy

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: maart 30, 2004, 16:15:06 pm »
Hallo moppie,
Bedankt voor je respons op mijn berichtje. Natuurlijk zou ik graag met jou in contact komen. Heb jij een persoonlijk email adres dan kunnen we eventueel chatten of mailen . Groetjes peggy

moppie

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: april 01, 2004, 19:00:05 pm »
Dag Peggy
Je kan me altijd een mailtje sturen op
rosette1957@hotmail.com.
Tot mails,groetjes :)

evelyne

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: april 03, 2004, 19:25:35 pm »
Hoi iedereen die dit leest, mijn naam is Peggy en graag zou ik in contact komen met mensen die momenteel zoals ik iemand dierbaar aan het verliezen is door kanker.
Mijn moeder is sinds 2002 in behandeling voor ovariumcarcinomen. Mijn moeder sluit mij vaak uit in deze moeilijke periode, waarschijnlijk om mij te sparen in deze moeilijke periode, maar toch heb ik nood aan een gesprek met iemand.

evelyne

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: april 03, 2004, 19:26:56 pm »
Hallo Peggy,

Spijtig genoeg ben ik ook mijn papa aan het verliezen aan kanker en ik weet niet meer wat ik doe of hoe ik moet leven of me gedragen.
Indien je wil praten, wil ik je altijd een luisterend oor aanbieden.

Sterkte,
Evelyne