Auteur Topic: MRI-scan voor mensen met hersentumoren  (gelezen 3379 keer)

rony dello

• Nieuwkomer
  • *
    • Bekijk profiel
MRI-scan voor mensen met hersentumoren
« Gepost op: september 08, 2014, 14:13:30 pm »
Beste forumbezoeker,

Mijn naam is Dello Rony en ik ben momenteel op zoek naar patiënten met hersentumoren die zouden willen deelnemen aan een klinische studie waarbij een nieuwe contraststof voor tijdens de MRI-scan wordt getest.
In het kort de inhoud van de studie :

Wat mag :
               18 jaar of ouder
   U heeft minstens één hersenletsel met een onderbreken van de bloed-hersen barrière en/of een abnormale vascularisatie (inclusief tumoraal, vasculair, inflammatoir of infectieus) in de hersenen. Dit/deze letsel(s) moeten gedetecteerd zijn bij een vorige beeldvorming (CT of MRI).

Wat mag niet :
   Geplande ingreep (operatie, radiotherapie, chemotherapie of andere) tijdens de duur van de studie.

Studieproduct :
   Het studieproduct behoort tot de familie van contrastmiddelen voor MRI op basis van gadolinium. Deze contrastmiddelen worden overal ter wereld op grote schaal gebruikt voor MRI-onderzoeken. Er is een overvloed aan gegevens en toezicht nadat ze op de markt zijn gebracht en daarin wordt een uitstekende verdraagzaamheid van deze klasse preparaten aangetoond. Bovendien beoogt P03277, dankzij zijn fysische en chemische eigenschappen, een betere beeldkwaliteit in vergelijking met andere beschikbare contrastmiddelen op basis van gadolinium.

Doel van de studie :
   Het doel van dit onderzoek is de verspreiding, de afbraak en de afvoer van het studieproduct na injectie in mensen te testen teneinde eventuele bijwerkingen vast te stellen en vroegtijdig bewijs te verwerven voor in hoeverre het studieproduct kan worden gebruikt in MRI-scans van de hersenen.

Indien u wenst deel te nemen aan deze studie, contacteer mij dan zeker voor meer info :

0471/890285

Met vriendelijke groeten,
Rony